Boohoo,

EVENT / Boohoo Dressmas

10/31/2013 Pixels By Emilia 31 Comments


English: Last Tuesday I attended my second Christmas event of this year: the launch of the Christmas collection of Boohoo, an amazing web shop from the UK. Together with Sharon and Lotte I travelled to Amsterdam, where the event was held at the showroom of the PR agency of Boohoo.
The event was all Christmas-themed: they played Christmas songs, we got treated Christmas bites and drinks (like reindeer cake pops and candy cane cocktails) and we were showed the Christmas collection of the brand. I loved to have a look at their pretty clothes and of course I made a lot of pictures to give you guys an idea of what the collection looks like.

Nederlands: Afgelopen dinsdag heb ik mijn tweede kerstevent van dit jaar bezocht: de lancering van de kerstcollectie van Boohoo, een ontzettend leuke webshop uit Engeland. Samen met Sharon en Lotte reisde ik af naar Amsterdam, waar het event werd gehouden in de showroom van het PR-bureau van Boohoo.
Het evenement was helemaal in thema: er werd kerstmuziek gedraaid, er waren kersthapjes en kerstdrankjes (zoals cakepops in de vorm van rendieren en cocktails met een zuurstokje erin) en we konden uiteraard de kerstcollectie bewonderen. Ik vond het heel leuk om alle mooie, feestelijke kleding te zien en ik heb natuurlijk foto's gemaakt zodat jullie ook een beeld krijgen van de collectie.








Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

31 opmerkingen:

  1. mooie foto's,
    ziet er uit als een leuk event!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie items zeg! Ik heb ontzettend zin in kerst, altijd een gezellige tijd van het jaar, en je kunt weer mooie outfits maken voor de feestdagen :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, dat ziet er zo tof uit! Klinkt leuk ook, zo helemaal in kerstsferen :) En ik zag bij Sharon dat je een onesie kreeg in je goodiebag, awesome!

    x Irene
    SISTERS IN PARADISE

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah die loafer is gaaf en ik zie een leuke ketting haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Looking good! Ik heb helemaal zin in kerst :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die loafers zijn leuk! En dat drankje is ook gezellig kerstig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er echt zo leuk uit! Jammer dat ik er niet heen kon! Had al die toffe kerstdingen wel willen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wordt zo vrolijk van kerst! Dit event ziet er ook echt weer super leuk uit. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's. Ziet er allemaal leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er leuk uit, ik krijg echt zin in kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een prachtige mode items, en leuk die kerst hapjes en drankjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's! Ja, ik heb jou ook helemaal niet gezien. Kwam zelf ook een half uur later pas dus iedereen was al druk een outfit aan het uitzoeken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er super gezellig uit! Ik heb juist vandaag een enorm pakket met Boohoo kleren binnen gekregen, ze hebben zulke leuke dingen. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie foto's heb je gemaakt! Ik zie hele leuke items voor de kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's! Ik heb nu al zin in de kerst <3 en ik hoor de laatste tijd zoveel over boohoo, ik moet toch maar is een kijkje gaan nemen op hun webshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk verslag heb je ervan gemaakt! Vond het een super leuk event. Ben je blij met je onesie?

    Ik heb een leuke giveaway met de webshop SIBIN. Zou leuk zijn als je meedoet :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het ziet er ontzettend leuk uit! Mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.