Give away,

WIN! - Statement necklace

9/04/2013 Pixels By Emilia 57 Comments


English: Today I'm having a give away for my Dutch readers, so I'll write this post in Dutch. Sorry!

Nederlands: Het is weer tijd voor een nieuwe winactie! Tijdens het shoppen in Suriname bedacht ik me dat het leuk zou zijn om een souvenirtje voor jullie mee te brengen. Mijn koffer was helaas te klein om voor álle lezeressen een cadeautje mee te nemen, maar door middel van een winactie ga ik toch één van jullie blij maken. Ik ga namelijk de ketting verloten die je op de foto hierboven ziet.

Hoe kan je meedoen aan de winactie?
– Like de facebookpagina van mijn blog (Facebook.com/PixelsByEmilia).
– Laat hieronder een reactie achter met je e-mailadres, zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen.

Dat is alles! Ik zou het ook leuk vinden als de winactie deelt op Facebook of als je me volgt op Bloglovin' of Twitter, maar dat is allemaal niet verplicht.
De winactie loopt door tot het einde van de maand, op 30 september zal ik de winnares een mailtje sturen.
Succes!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

57 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtige giveaway!
    Leuk met die steentjes in bloemen vorm ^^

    Ik heb alle stappen gevolgd, waar onder bloglovin, en twitter.

    Email: Gea_vdwerf@live.nl

    Liefs Gea.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en niet te vegeten ook de facebookpagina geliked. x

      Verwijderen
  2. Wauw, echt iets voor mij die ketting :). Natuurlijk doe ik mee. Ik heb je pagina geliked! denisekoopmans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, die ketting is echt súper mooi! Ik doe graag mee met de winactie. Ik heb alles gedaan, behalve Twitter, dat heb ik niet. Mijn e-mail: annajirina@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt een statement ketting!:)
    1) ik heb je fb pagina geliked
    2) judithhuls@hotmail.nl
    3) ik volg je ook al via bloglovin :)

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe mee :D! Super leuke actie!

    Liefs Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW, dat is een gave ketting! Hij is prachtig, maar ik denk dat ik hem toch niet zal dragen, dus ik doe niet mee. Wilde wel een comment achterlaten haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow toffe give-away. Ik doe mee :)
    inemiene.blog@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooie ketting, ik doe graag mee :)

    staceyswereld@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je dit voor een van je volgers uit Suriname hebt meegenomen. Ik wil graag meedoen. Je FB pagina heb ik toevallig van de week geliked en mijn e-mail is kiki-1995@hotmail.com
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie! Ik ga deze winactie toch overslaan en 'm een ander gunnen ^.^

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is echt een heel mooi exemplaar! Ik waag graag mijn kans (alle stapjes zijn gedaan) x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie ketting, ik doe graag mee!
    Sara-Bouter@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave ketting! Erg leuk, ik doe mee:)

    Ik likede je facebook pagina,volg je op bloglovin en op twitter.

    Erg leuke winactie!

    Liefs


    Evelien

    evelienslingerland@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk, de ketting is prachtig!!
    Ik zou dan ook graag meedoen :-) Mijn e-mail is saskiavanrij@gmail.com

    Ik heb je geliked op facebook!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke winactie, hele mooie ketting ook! Ik doe graag mee. Mijn email is mariska.wubbels@gmail.com x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke winactie!
    Ik heb alles gedaan!
    Diolifestyle@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauwie, prachtige ketting, ik ben verliefd! Ik doe mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, deze winactie sla ik zeker niet over! Prachtig! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow gave ketting, ik vind hem echt prachtig!
    Ik volg je op bloglovin
    Ik volg je op facebook en ik heb de actie gedeeld! (onder de naam Tessa persoon)
    Mijn email adres is tessa.persoon@gmail.com

    Liefs Tessa,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat lief dat je een souvenirtje mee hebt genomen! :) Hij is echt heel gaaf, dus ik doe graag mee! :)
    Mijn email is trouwens dutch-beauty@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie ketting!
    Ik doe alleen niet mee, want ik weet toch wel dat ik hem niet ga dragen, haha.
    Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super gave winactie! Ik volg je op Bloglovin en je pagina heb ik ook geliked :).

    Liefs, Mariette
    fashionbymariette@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke winactie en hele mooie ketting! Ik doe graag mee (:
    annaboekelderr@hotmail.nl
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind de ketting zelf erg leuk, maar hou niet van hangers met een lint... Deze laat ik dus heel mooi passeren naar andere meiden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe graag mee, wat een prachtige ketting! Mijn email is urbancokehead@hotmail.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe graag mee, wat een prachtige ketting! Mijn email is urbancokehead@hotmail.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe graag mee, wat een prachtige ketting! Mijn email is urbancokehead@hotmail.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. leuk!
    ik doe mee. ik heb je fb pagina geliked onder de naam Christy Kwok
    en ik volg je via bloglovin.

    Groetjes!
    e-mail: christykwok1@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele mooie ketting! Ik doe zeker mee. :) Ik heb je Facebook pagina geliked en mijn e-mail adres is veere_lendering@live.nl.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super mooie ketting, wat een beauty! Ik doe heel graag mee met de winactie en volgde je natuurlijk al op twitter & Fb. Have fun met de winactie en dikke knuffel Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super gaaf! Ik doe mee :D ik had zo'n zelfde ketting rond de kerst eens gezien, maar helaas nooit gekocht ook al vond ik hem zo mooi ): echt grappig dat ik dus zoiets weer tegenkom! Ik volg via Bloglovin en heb de FB pagina geliked. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oja, m'n adres is a7xcupcake@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw, wat een prachtige statementketting! Ik doe heel graag mee ;)
    Ik volg je op Facebook en op Bloglovin'. Mijn emailadres is ianthelambrechts@hotmail.com ;)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe mee&heb je dus ook geliked op Facebook! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik heb je facebook geliked en je gefollowt bij bloglovin ( maar eig deed ik dit al een tijdje ;) )
    jillschietse@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hee hoi,

    Ik heb alles gedaan. Je facebook geliked en je ik volgde je al een tijdje op bloglovin'. Een erg mooie ketting met dat lint!

    XOXO,

    Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wauw ik doe zeker mee alles gedaan wat ik moest doen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heee! Ik heb vandaag een winactie-overzicht online geplaatst en ik heb jouw winactie erbij gezet. ^^
    Als je het leuk vindt, dan mag je mij een berichtje sturen als je nog eens een winactie organiseert, want dan zet ik je in een nieuw overzichtje! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik doe zeker mee!
    Volg je op bloglovin en facebook *zoe louwerse
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik doe mee! Ik volg je nu op bloglovin' & ik heb je geliked op facebook. Mijn e-mailadres is: picture-esmee@live.nl x

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauw, wat een gave ketting! Ik doe graag mee. Ik volg je via bloglovin, twitter & via Facebook. Duimen maar! (:
    (Email: EleganticNL@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauw, ik doe heel graag mee :)

    Liefs,
    Britt
    (britttxbrittt@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wow superleuk , ik wil zeker meedoen! heb je geliked op facebook :)

    justjaxelle@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een prachtige ketting, ik ben verliefd!:D
    Ik ga uiteraard heel hard duimen!

    Ik volg je momenteel overal;)

    Liefs

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Super mooie ketting!! Ik doe graag mee(:

    BeantwoordenVerwijderen
  46. heel erg mooi! Volg je op BL en like je op fb!
    marinadegraaf@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Heel mooi, ik doe ook mee! Ik heb je geliked en gevolgd.

    Mailadres is roosje1986 @ gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oh wauw, dat is een prachtige ketting daarom! Die zou ik graag willen winnen:D! Ik like je met mijn site FB account! En ik zal je daarnaast ook volgen op BL en je bericht liken!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een leuke winactie!
    Ik heb je blog nog maar net ontdekt, maar ik vind het echt erg inspirerend!
    X Nele
    mijn email is: nele_kerkhofs13@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Jouw fb pagina like ik al eventjes en die ketting is zooo mooi !
    X Mieke


    miehhke@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Leuke winactie! Doe ook graag mee.=) Ik heb je FB geliked (Shani Smet)

    butterflyprincipessa(at)hotmail(dot)com

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ooooh, ben verliefd (vleentjes@hotmail.com),
    Vix

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.