Personal,

TAG / Common White Girl

9/23/2013 Pixels By Emilia 25 Comments


English: I got tagged again! This time Kelly (Belessa.nl) tagged me to do the 'Common White Girl tag'. A list with questions based on the Twitter account called 'Common White Girl'. I think those tweets are pretty funny and the questions of this tag are fun too, so I decided to do the tag! It's in Dutch, but you can use the translator in the sidebar, of course.

Nederlands: Een tijdje terug werd ik door Kelly (Belessa.nl) getagd voor de 'Common White Girl tag'. Een lijst met vragen die gebaseerd zijn op de tweets van de gelijknamige twitteraccount 'Common White Girl'. Ik vind die tweets altijd heel grappig (en herkenbaar!) en ik vind de vragen van deze tag ook heel leuk, daarom heb ik besloten om hem in te vullen.


Wat is je favoriete drankje van Starbucks?
Ik kom eerlijk gezegd niet zo vaak bij Starbucks, omdat ik een echte theeleut ben en ik de thee van Starbucks nogal overpriced vind. En de thee van Kiosk of AH To Go smaakt ook gewoon prima. Maar als ik toch naar Starbucks ga, bestel ik altijd een chai tea met sojamelk. Heerlijk! De iced chai is trouwens ook erg lekker in de zomer. Dat is eigenlijk precies hetzelfde drankje, maar dan met ijsklontjes erin.

Hoe lang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
Ik kan 's ochtends in een halfuurtje klaar zijn, maar dat vind ik helemaal niet fijn. Ik doe liever rustig aan. Op m'n gemakje ontbijten met een krant of tijdschrift, make-up opdoen, uitzoeken welke kleding ik aan wil... Daar doe ik liever een uur over, dan dat ik me ga haasten.

Hoeveel selfies maak je op een dag?
Hahaha, wat een gekke vraag. Ik maak eigenlijk niet zoveel selfies! Ik heb werkelijk geen idee hoe vaak ik een foto van mezelf maak. In ieder geval niet elke dag. Misschien één keer per week? En dan is het meestal voor de grap. Als ik bijvoorbeeld naar iemand toe ga en ik heb de bus gemist, dan Whatsapp ik een foto waarop ik heel sip kijk.

Hoeveel followers en foto’s heb je op Instagram?
Op dit moment word ik op Instagram door 349 mensen gevolgd en heb ik 244 foto's geüpload.

Ben je een racist?
Nope.

Instagram, Twitter of Tumblr?
Tumblr heb ik nooit aangemaakt, dus die valt als eerste af. Tussen Twitter en Instagram kan ik moeilijk kiezen. Ik denk dat ik dan toch voor Twitter ga, omdat daar voor mijn gevoel meer gebeurt. Als ik Twitter na 5 minuten refresh, staan er vaak alweer tientallen nieuwe berichtjes, terwijl het op Instagram soms wat langer stil blijft.

Zeg je wel eens LOL of OMG hardop?
Haha, nee. Ik zeg soms wel 'Oh my', maar 'LOL' of 'OMG' heb ik volgens mij nog nooit hardop gezegd.



Draag je weleens kledingstukken vaker dan 1 keer?
Natuurlijk! Ik vind het juist leuk om kledingstukken op meerdere manieren te combineren en dus ook meerdere keren te dragen. Het zou ook wel een beetje een dure grap worden als ik alles maar één keer zou aantrekken.

Wat doe je het grootste deel van je tijd?
Ik ben een student, dus een groot deel van mijn tijd ga ik naar school. Gelukkig heb ik ook een hoop vrije tijd, die besteed ik vooral aan afspreken met vrienden, bloggen, werken en slapen.

Wie zijn je favoriete YouTubers?
Ik volg eigenlijk geen Youtubers, omdat ik niet zo vaak op Youtube kijk! Het internet thuis is namelijk zó langzaam, dat het een eeuwigheid duurt voordat een filmpje is geladen.
Maar een Youtuber die ik geweldig vind, is Lidewij. Ik heb haar ontmoet op het JohnBeerens.nl event en ze is echt héél leuk. Ze is heerlijk enthousiast in haar video's en ze komt ook gewoon heel eerlijk en lief over. Ook van de filmpjes van Lotte word ik altijd vrolijk en ik vind dat Jiami echt kunstwerkjes van haar video's maakt.



Maak je een foto van je eten vóórdat je het opeet?
Ja, als het eten er heel mooi en lekker uitziet, vind ik het leuk om er een foto van te maken. Of als ik in een restaurant iets lekkers eet, maak ik er soms een foto van, zodat ik thuis kan proberen om het gerecht na te maken. Maar als ik een saaie roerbakschotel of boterham met jam eet, nee, dan maak ik er geen foto van.

Hoe vaak doe je je nagels? 
Zo min mogelijk, haha! Ik heb een hekel aan nagellak en ik knip mijn nagels alleen als het écht nodig is. Voor school mag ik helaas geen lange nagels hebben, maar ik vergeet vaak om ze te knippen, dus ik zit regelmatig in de metro nog even te vijlen. (Alleen als het rustig is in de metro hoor, zodat niemand er last van heeft.)

Ben je een shopaholic? 
Ja. Heel eerlijk. Ik ben dol op shoppen en ik doe het redelijk vaak. Maar ik koop niet extreem veel hoor! Ik werk hard voor mijn geld en ik geef het zeker niet uit aan onzinnige dingen.

Heb je veel kleren?
Redelijk, het past allemaal eigenlijk niet meer in mijn kast. (Maar dat komt vooral doordat mijn kast niet heel groot is.)



Draag je elke dag make-up?
Als ik ergens naartoe moet meestal wel, dan voel ik me toch net iets verzorgder. En ik word meestal pas écht wakker als ik mascara op heb gedaan, al klinkt dat misschien een beetje gek.

Hoe vaak heb je Mean Girls gezien?
Twee keer, volgens mij.

Hoe stijl je meestal je haar?
Ik doe eerlijk gezegd niet zoveel met mijn haar! Vroeger was ik elke dag in de weer met een stijltang en föhn, maar daarvan ging mijn haar helemaal kapot. Tegenwoordig was ik het dus alleen nog met shampoo en conditioner en smeer ik er soms nog wat verzorging in, maar dat is dan ook het enige.

Zie je er altijd “presenteerbaar” uit?
Ik besteed wel graag aandacht aan wat ik aantrek, maar als ik thuis ben, loop ik het liefst de hele dag rond in een joggingbroek. En als ik naar mijn werk ga, zie ik er ook absoluut niet presenteerbaar uit. Ik werk namelijk in een kas en daar draag ik oude kleren die vies mogen worden. Een lelijke slobbertrui, versleten jeans en modderige gympies met gaten. Niet echt charmant.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

25 opmerkingen:

  1. Leuke tag! Binnenkort doe ik 'm ook nog! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je de tag leuk ingevuld! Ik word ook pas echt wakker als ik wat mascara hebt opgedaan, voelt veel lekkerder aan mijn ogen. Dus zo gek is het nog niet ;) Thanks voor het linkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben het er helemaal mee eens wat betreft je favoriete YouTubers :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke antwoorden! wat is die lipstick op de foto trouwens prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tag! En wat een leuke antwoorden, ook heel herkenbaar voor mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk stuk en leuke antwoorden! Ik vind dit echt een leuke tag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tag! Ik doe ook helemaal niet zoveel aan mijn haar haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te lezen, leuke antwoorden heb je gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om te lezen! Ik heb dat ook met mascara, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen Starbucks fan ? ;o Daar gaan we verandering in brengen wanneer we naar Amsterdam gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dit echt zo'n leuke tag! En omg jij gekkie, je noemt me samen met Lotte en Jiami, ik ben zo vereerd <33! Echt héél, héél erg leuk om te lezen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke tag is dit zeg, je hebt hem ook heel leuk ingevuld!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke tag! Goh draag jij je kleding ook vaker dan één keer ;) vraag me af hoeveel mensen dat niet doen. Beetje zonde van je leuke, nieuwe aankopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke tag is dit he, ik heb hem ook gedaan.
    Leuke antwoorden heb je gegeven. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke taaaag! Common White Girl is ook zo gek als een deur. :') Yaay, thuis lekker rotten in je joggingkleding, doe ik ook altijd. ^^ Maar lady, jij maakt ook altijd verdomd mooie foodpictures!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo superleuk om te lezen, schitterende foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, ik krijg zooo'n zin in sushi bij het zien van die foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke tag zeg! Heel leuk om te lezen :)

    Liefs, Cindy
    www.yourstrulycindy.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.