Suriname,

SURINAME / 'Weg naar zee'

9/03/2013 Pixels By Emilia 16 Comments





English
: During the first week of our holiday in Suriname we had a cycling tour to 'Weg aan zee'. In Dutch 'Weg aan zee' means 'Road to sea' and that's exactly what it is: a road that leads to the coast. At the end of the road you'll find an open air crematory and a shrine for Hindus. The shrine is a breathtaking place with several enormous richly colored statues that represent Hindu gods. It's such an exceptional and colorful area, I loved it there.

Nederlands: Tijdens de eerste week van onze vakantie in Suriname hebben we een fietstocht gemaakt naar 'Weg naar zee'. Een weg die, zoals de naam al doet vermoeden, leidt naar de kust. Aan het einde van de weg vind je een openluchtcrematorium en een bedevaartsoort voor Hindoes. Het bedevaartsoort is een prachtige plek met tientallen reusachtige, bontgekleurde beelden die goden uit het Hindoeïsme voorstellen. Een ontzettend bijzonder en kleurrijk oord, heel leuk om daar rond te lopen!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

16 opmerkingen:

  1. De hindoecultuur is echt prachtig door alles errond hé! In India keek ik m'n ogen uit! Ik wist niet dat er ook sprake van was in Suriname, wauw! Mooie foto's zoals altijd <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die beelden zijn inderdaad bijzonder! Ik vind het nog steeds zo gaaf dat je naar Suriname bent geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een gave beelden! Echt leuk dat je daar geweest bent! :D X Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, geweldig! Prachtig gemaakt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi dat je in Suriname bent geweest! Ik ben jaloers! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat mooi! Het doet me denken aan iets wat ik in Indonesië zou verwachten, en niet in Suriname. Het ziet er echt prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kleurrijke beelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf dat je naar Suriname bent geweest, daar wil ik ook echt nog eens naar toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, heel mooi! Lijkt me heel leuk om naar Suriname te gaan (:
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er echt tof uit! Mooie dingen! Doet me beetje denken aan carnaval

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw dat was zeker een mooie fietstocht! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er enorm gaaf uit! Mooie foto's heb je ook gemaakt! (:

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.