Suriname

SURINAME / The magical Stone Island

9/06/2013 Pixels By Emilia 32 Comments




English
: One of the most magical places I ever visited in my life is definitely Stone Island in Suriname. We've only spent 15 minutes at this breathtaking place, but I don't think I'll ever forget it's beauty. I tried to capture the magic of this place to show you guys. In real it's ten times more overwhelming than in the pictures, but I hope this'll give you an idea of how enchanting the island is.
Tip: If you ever visit Suriname, you should book an overnight stay at Stone Island. There are some huts where you can sleep and you'll wake up to the best view ever.

Nederlands: Eén van de bijzonderste plekken die ik ooit heb bezocht, is zonder twijfel Stone Island in Suriname. We zijn misschien maar 15 minuten op het (schier)eiland geweest, maar ik denk niet dat ik snel zal vergeten hoe mooi het er was. Ik heb geprobeerd om de magie van de plek vast te leggen om aan jullie te laten zien. In het echt is het er nog veel indrukwekkender dan op de foto's, maar ik hoop dat ik jullie zo een beetje een idee kan geven van de betoverende omgeving.
Tip: Als je ooit in Suriname bent, kun je een overnachting op Stone Island boeken. Je slaapt dan in een hutje op het eiland en wordt wakker met een prachtig uitzicht!




Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

32 opmerkingen:

  1. Suriname is volgens mij echt de moeite waard om eens te doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie foto's en het ziet er inderdaad betoverend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg! Ik ken Stone Island alleen maar van dat dure mannen kledingmerk. Maar ik vind het eiland zelf veel mooier haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige plaatjes! Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw het is echt een paradijs, wat een mooie plek! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een onwijs mooie foto's! Als het er op de foto's al zo uit ziet ben ik benieuwd hoe het er in het echt uitziet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is prachtig zeg, dat zou ik wel is in het echt willen zien!
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dat ziet er geweldig uit. Fijne post!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, mooie foto's! En het ziet er zo leuk uit daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's! Echt zo tof dat je naar Suriname bent geweest...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. supermooie foto's!
    daar wil ik zeker nog een keer heen :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk zeg, enorm uniek! Oh my, schitterende plaatjes heb je weer geschoten, ya so good! Het uitzicht als je wakker wordt.. ik wil nu ook. :/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, echt prachtig! Ik zou zelf graag ook nog een keer naar Suriname willen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat magisch! Echt een sprookje en mooi dat je er bent geweest. Deze herinnering neemt niemand van je af <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw! Ziet er prachtig uit! Ook hele mooie foto's (:
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat práchtig zeg, ik snap heel goed dat dit een van de mooiste plekken is die je hebt gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een unieke, maar prachtige plek! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Suriname lijkt me echt een prachtig land!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super zeg! Ik wil ook een keer naar Suriname , je hebt echt mooie foto's gemaakt.

    Ik volg je nu via bloglovin!!
    Het zou leuk zijn als je mij ook volgt!
    LIEFS http://inspiiredbylife.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig, lijkt me echt een hele mooie aparte plek!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.