Beauty,

REVIEW / Waterclouds Repair

9/16/2013 Pixels By Emilia 20 Comments


English: At the Johnbeerens.com bloggers event, we got a goodie bag with some hair products to test and among them were two products of the brand Waterclouds. I got the repair shampoo and the repair leave-in conditioner. I've been using these products for over twee weeks now and I thought it was about to be time to write a review about them!

Nederlands: Op het event van Johnbeerens.com waar ik twee weken geleden was, kregen we een aantal producten mee naar huis om te testen, waaronder twee haarproducten van het merk Waterclouds. John Beerens koos voor mij de repair leave-in conditioner en de repair shampoo uit. Ik heb de producten nu ruim twee weken in gebruik en ik vind dat het tijd is voor een review!


English: First of all the packagings: wow! Love them. They look super colorful, without being too childish. The shampoo has this cap which makes it easy to apply just the right amount of product and the leave-in conditioner comes in spray bottle. I'm not super happy with that spray, since it leaks a little. (But maybe my spray is broken, I haven't heard other people complain about leaking sprays.)

Nederlands: Alleerst de verpakkingen: wauw! Ik vind ze te gek. Ze zijn lekker vrolijk, maar totaal niet kinderachtig. De shampoo heeft een dop waarmee je heel gemakkelijk kunt doseren en de leave-in conditioner zit in een flacon met een spray. Over die spray ben ik trouwens niet heel enthousiast, omdat die een beetje lekt! (Of misschien is mijn spray gewoon kapot, ik heb hier namelijk verder nog niemand over horen klagen.)


English: The shampoo works like a charm. As soon as you rub the product into your hair, you can feel how your hair detangles and when your hair is dry again, is looks smooth and glossy.
I'm even more enthusiastic about the leave-in conditioner! I used to think such conditioners would make your hair greasy, but that's not true at all. When you spray this stuff onto your hair and brush it, it'll feel all soft and look healthy again.

Yes, I'm super happy with these two products. Except for the leaking spray, I've got nothing to complain about. Got enthusiastic as well? You can order the shampoo (€8,95) and leave-in conditioner (€16,95) at Johnbeerens.com.

Nederlands: De shampoo vind ik heel fijn in gebruik. Zodra je het product inmasseert, voel je je klitten verdwijnen en als je haar is opgedroogd, is het glad en glanzend.
Over de leave-in conditioner ben ik al helemaal enthousiast. Ik dacht altijd dat zulke conditioners je haar heel vettig en zwaar maakten, maar dat is absoluut niet zo. Als je dit spul in je haar sprayt en daarna even doorkamt, voelt het daarna zijdezacht en ziet het er weer helemaal gezond uit.

Ja, ik ben ontzettend blij met deze twee haarproducten. Op de lekkende spray na, heb ik helemaal geen minpunten. Enthousiast geworden? De shampoo (€8,95) en leave-in conditioner (€16,95) kun je bestellen op Johnbeerens.com.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

20 opmerkingen:

  1. Die Leave in Conditioner is denk ik wel wat voor mij zeg, klinkt goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat klinkt dit fijn, ben nu wel benieuwd zeg haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het klinkt erg fijn! Ik ben benieuwd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeeh, die leave-in conditioner lijkt me erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie flesjes. Ziet er echt heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, leuke review! Ik heb inderdaad ook de repair shampoo gekregen maar dan met de repair hair mask. Ik vind de producten echt superfijn! X Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De shampoo heb ik zelf ook, maar nu ben ik wel heel benieuwd naar de leave in conditioner! Ze staan ook zo leuk in de badkamer, hele unieke verpakkingen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt zeker goed! Misschien maar eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi artikel heb je ervan gemaakt en mooie foto's! Echt fijn om je review te lezen. Ik ben nog aan het testen, maar heerlijke producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben ook positief verrast over de Waterclouds producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alleen de verpakking ziet er al om te smullen uit!
    (niet dat ik van plan was het te gaan eten, al klinkt macadamia nootolie wel erg lekker haha)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.