Fashion,

OUTFITS / Hello fall

9/26/2013 Pixels By Emilia 44 Comments

Outfit: Grey
Outfit: The red jacket
Outfit: Grizzly bear
English: You know what I love about taking pictures of my outfits? Whenever I don't know what to wear, I can just browse through my own blog to be reminded of the clothes I own and the ways I can combine them. Ever since it started to get colder outside (hello fall) I got a little out of inspiration when it comes to dressing up, so I went through my old pictures again. I thought it would by fun to show you some of those old blog posts. I think I like the three outfits above the best, these are all things I'd still wear this fall.

Nederlands: Weet je wat een voordeel is van het maken van outfitfoto's? Als je even niet meer weet wat je aan moet, kan je door je eigen blog bladeren om te zien welke kleren je ook alweer hebt. Sinds het weer wat kouder begint te worden, ben ik een beetje inspiratieloos qua kleding (ik zit nog helemaal in de zomersferen!), daarom heb ik mijn oude foto's weer eens doorgespit. Het leek me leuk om er een paar op een rijtje te zetten voor jullie. Ik denk dat ik de drie outfits hierboven het leukst vind, die zou ik nu ook nog gewoon dragen.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

44 opmerkingen:

  1. Ik ben ook fan van de eerste, ik draag ook graag donkere kleuren in de winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind alle outfits eigenlijk heel tof! Vooral de laatste denk ik, dat jack vind ik tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw echt geweldige outfits, staat je prachtig! Heerlijke inspiratie, Beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind je rode jasje super. Hele mooie looks.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie looks! Het rode jasje is prachtig en ik vind je laatste outfit helemaal super! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie outfits! Het lijkt me inderdaad erg leuk en handig om later je outfits door te bladeren voor inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha wat slim bedacht! Ik vind ze alledrie super leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat laatste jasje is leuk! Zoiets wil ik ook nog voor de winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je toch mooi! En inderdaad erg handig dit, al maak ik zelf geen outfit posts haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie looks zeg! Die eerste vind ik het mooiste! Lekker stoer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die outfits vind ik ook leuk! Vooral de eerste en de tweede, die leren jasjes zijn tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfits! Ik vind het jasje op de laatste foto erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk om te zien! En inderdaad, ideaal om je eigenlijk blog even door te kijken als je inspiratieloos bent voor je outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bedoel natuurlijk "je eigen blog", ik kan echt niet typen...

      Verwijderen
  14. Echt prachtige outfits allemaal! Heel erg leuk om zo weer inspiratie te krijgen (:
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad handig! Ik vind de eerste outfit het leukst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw, jij bent echt prachtig.
    ik vind het leren jasje echt geweldig van de 2e foto!
    kisses♥
    www.glamorousvision.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooie outfits. Ik vind vooral de eerste erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke outfits dit! :)
    Inderdaad fijn als inspiratie voor jezelf, maar ook voor anderen :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ah ze zijn alle drie heel erg tof! IK. HEB. ZIN. IN. DE. HERFST.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo herkenbaar, het inspiratieloos zijn. Dit is echt zo'n tijd tussen zomer en winter, en ik weet niet wat ik moet dragen!! Blegh. Maar, echt mooie outfits zijn dit! Liefs, Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha leuk is dat! Ik heb dat heel vaak als ik naar outfitfoto's kijk, dan denk ik.. Oja ik heb iets war daar op lijkt volgens mij, dat kan ik wel weer eens aan!
    Je eerste outfit vind ik echt geweldig, helemaal mijn stijl :D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Haha slim idee! Ik vergeet soms ook dat ik bepaalde kledingstukken heb, vooral tijdens het shoppen als ik alvast combinaties probeer te maken. Naar je eigen outfits kijken vind ik een orineel en grappig idee!

    liefs Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk om je outfits zo terug te zien en handig ook natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie outfits! En het is inderdaad heel handig om je eigen blog nog eens door te bladeren!
    X Esther | Confashions

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat is inderdaad één van de vele handige aspecten aan het hebben van een blog ;) ! Leuke outfits heb je hier even samengevoegd, je foto's zijn echt super mooi, wat een prachtige kwaliteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige foto's ! De laatste outfit vind ik erg mooi ! X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.