Outfit,

OUTFIT / Embellished shorts in Suriname

9/08/2013 Pixels By Emilia 53 Comments




English: My second outfit post from Suriname! Wearing my embellished shorts that I almost returned to the store, because I was so afraid the beads would fall off. But I'm so glad I kept it anyway, since it's probably the prettiest item in my closet. If not the prettiest item in the world. And ah well, even if the beads would start falling off, it's still a lovely pair of shorts with an amazing embroidery.

Nederlands: Mijn tweede outfitpost uit Suriname! Hier draag ik mijn rijkversierde shortje, waarover ik heel lang twijfelde of ik het naar de winkel terug zou brengen. Ik was namelijk ontzettend bang dat de kraaltjes zouden losraken. Maar ik ben heel blij dat ik het broekje toch heb gehouden, want het is waarschijnlijk één van de mooiste items in mijn kast. Of misschien wel het mooiste kledingstuk ter wereld. En ach, zelfs als alle kraaltjes eraf zijn, is het nog steeds een mooi broekje met een prachtig borduursel.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

53 opmerkingen:

  1. Gelukkig maar dat je de shorts hebt gehouden, hij is inderdaad mooi! Staat je goed deze outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit shortje is echt geweldig! Ik vind hem zo leuk!! Echt een eyecatcher!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi geweldig leuk shortje ;D Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk broekje! En mooie foto's (:
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat shortje zou ik ook zo kunnen dragen!
    Het staat je echt fantastisch! Super leuk hoe je zo'n eyecatcher rustig houd met een simpel hemdje. Mooi gedaan :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waw echt een mooie short! Je bent trouwens echt heel knap :o x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die is echt heel mooi! Echt zo gaaf dat je in Suriname bent/was

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!! Echt een geweldige short.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker een prachtig broekje! Super mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wauw, wat een prachtige outfit en vooral short!
    en Emilia wat ben je toch jaloersmakend mooi!
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben nog steeds verliefd op dit shortje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk! :D Wat me ook opvalt zijn je sandalen! Normaal ben ik nooit zo van zulke sandalen, maar deze zijn leuk qua straps en doordat ze nude zijn trekt het niet de aandacht van je shorts :))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aw it looks zo nice! And indeed, the shorts are amazing!


    www.ocean-hearts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een gaaf shortje, waar heb je die gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik had het broekje al gezien bij Esmée van Fashion-Fever. Hij is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een prachtige short, staat je ook super! Je bent prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je shorts is echt mooi!
    Wat zie je er verder ook prachtig uit x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dat broekje ziet er echt heel erg mooi uit zeg! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, het broekje is inderdaad echt amazing! Hopelijk blijven de kraaltjes gewoon zitten als een baas. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een bijzonder broekje! Echt een mooi item. Ik vind het echt bij je passen en het staat je ook heel mooi. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. super mooi broekje! staat je heel mooi deze outfit!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Waaauw, wat een prachtig broekje. Echt mooie outfits heb je altijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oeeehhh I like them a lot! Super gave shorts.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. those shorts are amazing!
    (: Anna

    http://a-dash-of-anna.blogspot.co.at

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig shortje, moet je wel héél voorzichtig mee doen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw wat een gaaf shortje! Staat je super goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit blijf ik echt zo'n geweldig shortje vinden <3 !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw echt een supertof broekje! Love it <333 X Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig shortje, mooi koppie heb je ook ♥

    www.glamorousvision.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik vind dit echt zo'n prachtig broekje!
    Als je hem niet meer kan dragen zou ik hem gewoon inlijsten, zo pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel mooi broekje :).
    Ik vind dat altijd het nadeel van kleding met kraaltjes o.i.d. Ik ben altijd veel te bang dat het er af gaat inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.