NEW / Pages on the blog

9/28/2013 Pixels By Emilia 30 Comments


English: Last week I finally added two new sections to the blog: an 'About me' page and an 'About the blog' page. They were requested pretty often, but I didn't know what to write, so it took me really long to finally start making them. But as you can see in the sidebar at the right, I finally uploaded them. I hope you guys like to read them and please let me know if there's something missing!

Nederlands: Afgelopen week heb ik eindelijk twee nieuwe onderdelen aangemaakt op mijn blog: een pagina over mezelf ('About me') en een pagina over deze site ('About the blog'). Deze pagina's werden de laatste tijd steeds vaker aangevraagd, maar omdat ik geen idee had wat ik kon schrijven, bleef ik het uitstellen. Maar nu zijn ze er dan echt. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen en laat het me alsjeblieft weten als je vindt dat er iets ontbreekt!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

30 opmerkingen:

  1. Leuk dat je deze pagina's hebt toegevoegd! Toen ik je blog voor het eerst leerde kennen kon ik me herinneren dat ik dat soort pagina's niet kon vinden inderdaad:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga gelijk lezen wat je erover hebt geschreven, ben benieuwd! Goed dat je het hebt gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Em! Maakt het toch wat persoonlijker weer.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk, ik ga gelijk even kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je het nu ook hebt toegevoegd! Ik krijg bij die twee pagina's ook erg veel page views haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk :) dat hoort er toch bij! Ik ga ze gelijk lezen. Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, je pages zijn leuk geworden! En mooie spulletjes:)
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is eigenlijk schamtelijk dat ik na 4 jaar niet zulke pagina's op mijn blog heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ik heb de pagina's ook slijk ff bekeken, ziet er leuk uit! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ze gelezen! Leuk dat je als bijbaantje gerbera's plukt, mijn lievelingsbloemen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je die hebt toegevoegd! Ik vind de foto ook heel leuk, maar de foto's bij de pagina over jou ook <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, ik zal zeker even een kijkje nemen!
    Ik vind dat pagina's die super interessant zijn op blogs (:

    Liefs, Liese
    Cats & Dresses

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! En ook altijd handig natuurlijk, want dan kunnen ze gewoon pagina's lezen als lezers vragen hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Handig! en goed gedaan!

    www.glamorousvision.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke pagina's! Ik vind het altijd leuk om wat meer te weten van de persoon achter de blog, maar eigenlijk wist ik alles wel al een beetje wat er stond haha (:

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk! Ze zien er goed uit! Leuk dat je zo veel kleine fototjes hebt gebruikt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben benieuwd! Zulke pagina's vind ik altijd wel leuk om te lezen. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Altijd leuk om wat meer over andere bloggers te weten te komen! :) Mooie foto ook!

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie foto! En ik ga direct de pagina's lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh ze zijn leuk geworden! Leuk, zo'n tijdschrift over orgasmes. En wat een pretty blush! Heyhey.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.