Fashion

NEW IN / SuperTrash boots

9/10/2013 Pixels By Emilia 48 Comments



SuperTrash Ridingrain matte black

English
: Last week I received a message that made me feel like the luckiest girl in the world for a moment: I won a give away on Laura's blog (Style-remains.nl). The price? A voucher of €100 to spend on Mooieschoenen.nl! Wow!
When I found out they sell SuperTrash rain boots on the web store, I immediately knew I would order those. They come in super handy during the Dutch fall (rain every day), they're the perfect shoes for festivals (mud everywhere) and they just look super cute.
They got delivered the day after I ordered them and I think they're meant to be, since the minute I opened the box it started raining. (I didn't went outside to dance in the rain with my new boots though. I made myself some tea and read the Elle that came with the shoes as a surprise!)

Nederlands: Vorige week ontving ik een berichtje dat ervoor zorgde dat ik me even het gelukkigste meisje op aarde voelde: ik had de winactie op Laura's blog (Style-remains.nl) gewonnen! De prijs? Een voucher van €100 om te besteden op Mooieschoenen.nl! Wauw!
Toen ik zag dat ze op die webshop regenlaarsjes van SuperTrash verkopen, wist ik meteen dat ik die zou bestellen. Die zijn namelijk ontzettend praktisch tijdens de herfst in Nederland (regen!), fijn om te dragen naar een festival (modder!) en ze zien er ook nog gewoon heel erg leuk uit.
Een dag nadat ik ze besteld had, werden ze al bezorgd en alsof het zo was afgesproken, begon het vlak daarna ineens te regenen. (Niet dat ik meteen met mijn nieuwe regenlaarsjes in de plassen ben gaan stampen hoor. Ik ben lekker op de bank gekropen met de Elle die als verrassing ook in de schoenendoos zat!)

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

48 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige laarsjes! Heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, erg mooi! Ik ben jaloers! En wat zal je ze nodig hebben met dit weer! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Met dit weer komen ze heel goed van pas ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat is nog eens een toffe verrassing, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat zijn ze mooi! Wat een fijne verassing! Gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super laarsjes :). Enneeh, die kun je met dit kl*teweer goed gebruiken ;)

    Liefs,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn echt super leuk! En inderdaad ideaal voor de herfst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh, super leuk! Vraag me alleen altijd af of ze ook warm zijn, volgens mij zijn het als paardrijlaarzen, als je laarzen hebt die niet gevoerd zijn dan zijn ze ijskoud in de winter haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk dat je had gewonnen! En ze zijn heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze echt heel schattig! Passen ook heel goed bij jou Emmie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke laarsjes! Zeker perfect voor de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk en wat gaaf dat je gewonnen had! :)

    Liefs
    Antoinet
    www.everydaychic.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wauw! Wat ontzettend gaaf dat je de winactie hebt gewonnen. Je hebt hele mooie schoenen uitgezocht, ze zien eruit alsof ze heerlijk zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die zijn echt heel leuk, ga je vast veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel gaaf dat je had gewonnen! De laarsjes zijn niet echt mijn stijl, maar wel mooi!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zulke laarsjes zijn erg leuk! Ik heb lange 'regenlaarzen' van Ilse Jacobsen, die kan ik nu eigenlijk ook wel weer gaan dragen met dit weer haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat super gaaf dat je hebt gewonnen! Ze zijn echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke prijs, je hebt er ook leuke schoenen voor uitgezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw Emilia, wat heb je een gave win actie gewonnen joh!
    Hele gave laarsjes, en inderdaad suuuper praktisch! (Momenteel hoor ik de wolken huilen)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind ze zo ontzettend mooi, dat ik ze zelf ook heb besteld! Dus bedankt ervoor hihi. Ben benieuwd wanneer ik ze binnen krijg en hoe ze lopen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een supergoede keuze! Wat een mazzel!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super schattige laarsjes! Heeel cute!:D Ben benieuwd hoe ze je staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik las het al op twitter, wat zijn ze geweldig! Super jaloers, je hebt echt geluk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou moe, al die regen is dus jouw schuld! ;)
    Ze zijn tof, leukste regenlaarsjes die ik tot nu toe gezien heb. Lucky girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw zo gaaf! Veel plezier van deze beauties <3

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een beauties! Ik heb deze ook voorbij zien komen toen ik ging bestellen en heb wel eventjes getwijfeld, maar ze toch aan m'n neus voorbij laten gaan. Maar ze zijn ZO LEUK, aaaah!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi! Ben benieuwd naar een outfit ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw Emilia, wat een mooie laarsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd! Wat heb je mooie booties uitgezocht :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.