Clover Canyon,

LOVE THE BRAND / Clover Canyon

9/14/2013 Pixels By Emilia 30 Comments

Arabesque scarf dress / Prism desert top / Rose art pant / Spice market dress

Taj Mahal necklace top / Arabesque scarf top / Russian room dress / Metro station top
English: I didn't know if I believed in love at first sight until I discovered this brand called Clover Canyon. The prints, shapes and colors of the clothes are so perfect I immediately started searching for a sponsor. I haven't found one yet, but as soon as someone likes to pay for me, I promise you guys a huge shoplog, since I want all of these items. Yes, this is love.

Nederlands: Ik wist niet of ik in liefde op het eerste gezicht geloofde, totdat ik het merk Clover Canyon ontdekte. De patronen, de vormen en de kleuren van de kleding zijn zo perfect, dat ik meteen heel wanhopig op zoek ben gegaan naar een sponsor. Die heb ik helaas nog niet gevonden, maar zodra iemand voor me wil betalen, beloof ik jullie een gigantische shoplog, want ik wil al deze items hebben. Ja, dit is liefde.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

30 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie dingen, vooral de Russian Room Dress!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prism desert top wooooow, love it! Ja, ik vind deze echt heel erg mooi. Vooral met die broek erbij. <3_<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. DIE PRINTJES!! Jaaaa ik ben nu ook verliefd!!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie outfits en wat een fijn merk inderdaad! Leuk dat je het hebt ontdekt en wat fijn dat je het met ons deelt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de Russian Room Dress echt super gaaf! Ik vind dit ook echt wat voor jou. Hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het 2de topje super mooi. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, echt prachtig! vind het echt jouw dingetje.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, moeilijk om te dragen maar wel super mooi!

    tresjolie-blog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw, dat ziet er leuk uit! Beetje jammer van de prijzen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauuuuuw, wat een práchtige kleren. Je hebt helemaal gelijk. De kleuren, vormen en prints zijn echt gorgeous! :D Zeker redelijk prijzig, of niet? x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh leuk! Ik vind de jurkjes erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik houd van de gekke printjes van de kleding! Met name de topjes vind ik héél erg leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een toffe en aparte printjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een opvallende en mooie kleding! x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw inderdaad! Liefde voor de geweldige printjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Holy moly, die kleding is duur! Ik word er niet meteen wild enthousiast van, maar dan is er meer voor jou, toch? ;) succes met je sponsor zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooi, iets minder is het prijskaartje inderdaad

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die jurkjes zouden je geweldig staan!
    Hoop dat je soon je sponsor vindt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wow, dat zijn echt hele mooie kleding! Wel een héel klein beetje jammer van dat prijskaartje :'). Heel begrijpelijk dat je een sponsor zoekt haha :b

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.