INVITING YOU! / Opening Fashion Factory Outlet

9/18/2013 Pixels By Emilia 14 Comments


English
: Today I'm inviting my Dutch followers for an event, but since it's an event in The Hague I won't translate this post to English. Sorry!


Nederlands: Morgenavond (donderdag 19 september) is er een ontzettend leuk event in Den Haag waarvoor ik jullie mag uitnodigen: de opening van de Fashion Factory Outlet! Een pop up sale in het nieuwe New Babylon Shopping Center (naast centraal station) met 5000m2 shopplezier. Je kunt er terecht voor ongeveer 70 verschillende modemerken, er is een grote ruimte gereserveerd voor tijdelijke sample sales en er komt een hoek met vintage fashion.
En helemaal gaaf aan deze opening zijn de fashionpakketten: boxen met kleding, samengesteld door diverse stylisten en bloggers (waaronder ik!). Als je zo'n pakket koopt, weet je alleen wie de inhoud heeft samengesteld, wat erin zit is een verrassing! Misschien heb je dus ineens een echte tas van Chanel in handen... Leuk bedacht, toch?

De opening van de Fashion Factory Outlet begint om 18:00u en duurt tot 21:00u en het adres is Anna van Buerenplein 48, 2595 DA Den Haag. Zie ik jullie morgen in het New Babylon?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

14 opmerkingen:

  1. Hmm, helaas een beetje ver voor mij :(

    Maar klinkt wel echt heel leuk! :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof idee die fashionpakketten! Ik zou wel eentje willen door jou samengesteld ;)
    Ik ben helaas morgenavond aan het werk maar ik wens je heul veul plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf idee! Ik ga kijken of ik het ga redden qua tijd, maar lijkt me helemaal super! Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk bedacht, helaas woon ik niet in de buurt!

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me echt gaaf! Jammer dat het zo op korte termijn is en zo ver weg...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof idee! Ook ik woon niet echt in de buurt.. XO

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zeg die pakketten! Ben benieuwd wat jij hebt samengesteld! Ik ga eens kijken of ik erheen kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gaaf! Helaas woon ik te ver weg..

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk!! Jammer dat ik dit nu pas leees, maar ik hoop dat het heel erg leuk was!! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh dat leek me leuk! Jammer dat ik er nu pas achter kom haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oeh gaaf! Wat had jij in je tas gedaan?
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.