Instagram,

INSTAPOST #15

9/18/2013 Pixels By Emilia 34 Comments

Being lazy in Suriname / My new Instagram profile picture / The colorful cathedral I already wrote about

A super cute kitty at the shelter in Suriname / Cupcakes at the Johnbeerens.com event / Gotta love snow cones

Meet my 'little' brother / Sushi to go at the railway station (I got edamame) / During a boat trip in Suriname

The cutest fruits I ever ate / Loooove the color of this bird (it's an ibis) / Suzanne and I made pizza for dinner, mmm!

Instagram: @emiliavd

English
: Last weeks I've been pretty busy. The week after I got back from Suriname, school started again, so the lazy days are over. Luckily my timetable isn't really that bad, so there's enough time left to see my friends. During the last two weeks I met up with my blogger friend Suzanne (Mypaperblank.com) twice, I went to see Janneke's new house in Utrecht, had lunch with my ex driving instructor and his girlfriend, went shopping with Michael and went to the birthday party of a classmate. So much fun in such a short time!

Nederlands: De laatste weken heb ik het lekker druk gehad. De week nadat ik terugkwam uit Suriname, begon school meteen, dus het is weer gedaan met de rust. Gelukkig heb ik een prima lesrooster en is er nog genoeg tijd om m'n vrienden te zien. Tijdens de afgelopen twee weken ben ik onder andere twee keer langsgeweest bij m'n blogvriendin Suzanne (Mypaperblank.com), heb ik geluncht bij m'n ex-rijleraar en zijn vriendin, ben ik naar Janneke's nieuwe kamer in Utrecht gaan kijken, heb ik geshopt met Michael en ben ik naar de verjaardag van een klasgenootje geweest. Heel gezellig allemaal!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

34 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's en tof dat je naar Suriname bent geweest!
    Daar wil ik ook altijd nog keertje naar toe (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve foto met je broertje! :D Sowieso jaloersmakende foto's want Suriname. Haha :"D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet eruit als hele leuke dagen! En wat zien die cupcakes er heerlijk uit zeg hmmm.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mm dat eten ziet er weer heerlijk uit! Die zelfgemaakte pizza lijkt geweldig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat gaaf dat je naar Suriname was :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Wat zal je een geweldige vakantie gehad hebben!

    Liefs, Jennifer

    Winactie: maak 3x kans op het fit-lifestyle programma!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie meid ben jij!
    With love,

    Joy
    n e w b l o g | justlikesushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's echt leuk dat je in Suriname bent geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's! Ook mooie foto van jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk dat je naar Suzanne bent gegaan, en dat 2 keer! :D En oo die stukjes fruit zien er zo leuk en lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Elke keer als ik foto's van suriname zie, word ik jaloers! Je broertje heeft wel wat weg van Justin Bieber, haha. XO

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's en wauw, Suriname! Ziet er heel mooi uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt veel leuke dingen gedaan afgelopen tijd, zo te lezen. Die vogel is echt mega cool; super mooie kleuren! En die kat is echt schattig. (Nee, ik houd helemaal niet van dieren, hoe kom je daar nou weer bij?) Trouwens, ik heb op het moment twee winacties op mijn blog, de linkjes zijn te vinden in de zijbalk van mijn blog. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihi het was erg gezellig en lekker! Tot maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke update weer. Fijne fotootjes en leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super toffe foto's. Lekker eten, lieve diertjes en je staat echt super mooi op de foto's.x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke diary, ik vind het altijd een leuk kijkje in je leven :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Foto's natuurlijk al gezien maar ze blijven leuk om naar te kijken! Tof het sterfruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijke foto! Altijd onwijs leuk om dit soort posts te zien!

    Knappe meid ben je zeg! En dat katje is schattig <3

    x Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een drukke weken! Herkende de Johnbeerens.com cupcakes meteen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Druk zeg! Maar je hebt er wel mooie foto's aan over gehouden! Liefs, Cherelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie foto's, het ziet er heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Erg leuk, krijg spontaan zin in vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Noms, pizza! Gurl, sushi op het station? God blessed you! :O And again.. de foto's die jij maakt zijn gewoon pure perfectie. ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.