Fashion

FUNNY FASHION #2

9/30/2013 Pixels By Emilia 26 Comments


1. Chiara Ferragni loafers / 2. Zoe Karssen top / 3. A Question Of t-shirt / 4. Criminal Damage sweater
5. Asos ballet flats / 6. Reason tote bag / 7. Charlotte Olympia bag


English: Time for the second 'Funny Fashion'! I've found a few funny items again to show you guys. Just like the previous Funny Fashion, these are all items I wouldn't buy myself, but I definitely think they're cool. I think the panda flats are my favorite item, I mean, how cute are those? Gotta love pandas. And the 'Hello Kitty' shirt and 'Pug Life' sweater made me (and my brother) laugh out loud as well.
Which of these items do you like best?

Nederlands: Tijd voor de tweede 'Funny Fashion'! Ik heb weer een aantal grappige items gevonden om aan jullie te laten zien. Net als de vorige keer zijn het vooral kledingstukken die ik zelf niet snel zou kopen, maar die ik wel heel stoer vind om te zien. De pandaschoentjes zijn mijn favoriet, die vind ik ontzettend schattig. En om het 'Hello Kitty' shirt en de 'Pug Life' trui heb ik samen met mijn broertje hardop zitten lachen.
Wat vind jij het leukste item uit de collage?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

26 opmerkingen:

  1. Ik vind allebei de schoentjes zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ontzettend leuk haha!
    Die panda schoentjes, te cute <3
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah pug life! Die moet ik even opslaan zodat ik hem kan kopen voor mijn zusje's verjaardag. Hopelijk is hij niet al te duur, want ik heb nog niet op de link gedrukt hahah. En het popcorn tasje is ook awesome ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha leuke items! Ik zou het zelf niet dragen, maar ik vind de t-shirts ( met de hond en de tijger ) wel heel komisch en die schoentjes zijn zo cute met de panda!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de 'Pug Life' trui heel erg tof haha! Toffe picks.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het rode shirtje wel leuk! En zou ik zelf ook nog wel dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat rode shirt is wel tof en die met hello kitty :P!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die pug life sweater en Homies tas vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, I like the funny fashion! Vooral de popcorn tas.. gurl.. I want. :') No joke, die zou ik best wel willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha superleuke dingen! Ik kan geen favoriet kiezen :-O

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaa die panda schoentjes zijn heel schattig! Ik zou ze zelf niet hoeven maar als ik iemand voorbij zag lopen in die schoentjes zou ik zeker omkijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha heel leuk om te zien, ik vind nummer 3 eigenlijk best leuk. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De schoentjes nr. 5 vind ik best leuk! Echt grappig om te zien weer! Hahaha trui nummer 4. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, die panda ballerina's zijn zó leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind de Hello Kitty trui echt heel erg leuk! Ik zou hem zelf alleen nooit aandoen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die trui met Pug Life vind ik superleuk haha :"D! En die Hello Kitty ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.