Fashion,

FUNNY FASHION #1

9/02/2013 Pixels By Emilia 30 Comments


1. Del Toro slippers / 2. Monki hat / 3. Zazzle iPhone case / 4. River Island watch
5. Skinny Bitch Apparel top / 6. Mr. Gugu & Miss Go sweater / 7. Ebay bag


English: Lately while shopping I bump into the most hilarious shirts, shoes and bags. Some of the clothes are so funny I (almost) start laughing out loud. Sometimes I save the pictures of such items on my computer and I thought it might be fun to show you some of them every now and then. A new column on the blog is born: 'Funny Fashion'.
Most items you see in the picture above aren't things I would actually wear myself, but I really do think they're awesome. Don't they make you smile?

Nederlands: De laatste tijd kom ik tijdens het shoppen steeds vaker hilarische shirts, schoenen en tassen tegen. Sommige kledingstukken zijn zo grappig dat ik er (bijna) hardop van in de lach schiet. De leukste items sla ik op en ondertussen heb ik zoveel plaatjes verzameld, dat het me leuk leek om er af en toe een aantal aan jullie te laten zien. Vandaar de nieuwe rubriek 'Funny Fashion'.
De meeste items uit de bovenstaande collage zou ik zelf niet zo snel dragen, maar ik vind ze wel ontzettend tof. Geef toe, hier word je toch vrolijk van?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

30 opmerkingen:

  1. Super leuk om hier een rubriek van te maken! echt grappige items allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die trui zou ik echt dragen! Super kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ik moest echt lachen om dat iphone hoesje! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dingen haha. Vooral het telefoon hoesje en het horloge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha wat leuk allemaal!
    Ik moest stiekem wel lachen omdat hoesje en die trui!
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lol, dat shirt met yolo is echt grappig! En die tas. En eigenlijk alles haha. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, ik vind de tote bag en het iPhone hoesje superleuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke dingen! Die trui vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Funny, en zooooo leuk! 6 vind ik geweldig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk, vooral het hoesje en horloge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die trui is echt wat voor mij! De minuut dat ik besluit gezonder te eten komen er ineens overal cakejes en etentjes de hoek om kijken die ik dan niet kan (wil) weerstaan. Ik zou die trui elke dag kunnen dragen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk alles. Ja alles is gewoon leuk ! Haha
    nice blog.


    Love, Lisette
    24/7 STYLISH

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zulke tasjes vind ik ook zo leuk! Je hebt wel lef als je het draagt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. HAHA ik heb die tas nodig in mijn leven! Serieus aan het overwegen om hem aan te schaffen, maar ik heb eigenlijk al te veel van die canvastasjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het horloge en de tas vind ik heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat horloge is echt ontzettend tof, haha. Derest trouwens ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.