Beauty,

EVENT / JohnBeerens.com

9/01/2013 Pixels By Emilia 36 Comments




English
: Last Friday I went to the bloggers event of the Dutch webshop JohnBeerens.com together with Dagmar and Kimberly. We had an amazing day filled with workshops, presentations and a guided tour through the building and at the end of the event we got a huuuge goodiebag. Today's post it about what we did and saw at the event. It's an awful lot of text so I won't translate it to English, but that's why there's a translator in the sidebar. Hope you don't mind!

Nederlands: Afgelopen vrijdag ben ik samen met Dagmar en Kimberly naar het bloggersevent van de Nederlandse beautywebshop JohnBeerens.com geweest. We hebben een ontzettend leuke dag gehad vol workshops, presentaties, demonstraties en een rondleiding door het gebouw en aan het eind van de dag kregen we ook nog een geweldige goodiebag mee naar huis. Vandaag zal ik jullie door middel van foto's laten zien wat we allemaal gedaan hebben.





Toen we bij het gebouw van JohnBeerens.com aankwamen, stonden er al hapjes klaar. Er waren leuke cupcakes met het logo van de webshop, chocolaatjes en frisdranken. Na de ontvangst werden we opgesplitst in vier groepen.



Nadat we opgesplitst waren, gingen we per groepje naar de activiteiten. Ik zat in het roze groepje en wij begonnen bij de presentatie van Khroma (de make-uplijn van de Kardashians) en The New Black (nagellak). Hier mochten we de producten bekijken en testen en konden we onze nagels laten doen.
Ik was vooral onder de indruk van Khroma. Die make-up is echt van veel betere kwaliteit dan ik had verwacht. De verpakkingen zien er leuk uit en het pigment en houdbaarheid van de producten is super.


Toen we uitgekeken waren bij Khroma en The New Black, kregen we een rondleiding van John Beerens himself. Hij heeft ons het hele gebouw van de webshop laten zien. We hebben de vergaderruimtes gezien, de werkplekken met rijen computers, de ruimte waar de orders worden ingepakt en natuurlijk het magazijn waar alle producten staan. Heel leuk om daar eens tussen de rekken rond te snuffelen!


Na de rondleiding was het tijd voor de presentatie van het Nederlands haarverzorgingsmerk Fuente. We kregen uitleg over de verschillende verzorgingslijnen en mochten een product kiezen om mee te nemen. Ik koos een haarmasker waar ik ontzettend benieuwd naar ben. Ik zal het binnenkort voor jullie reviewen!


Bij Marc Inbane werd uitleg gegeven over de spraytan van dat merk én kon je jezelf een bruin kleurtje op laten spuiten. Ik heb het zelf niet laten doen, maar het stond ontzettend mooi bij de meiden die wel model hadden gestaan. De spray geeft geen neppe oranje vlekken, maar een natuurlijk bruine huid. We hebben een fles mee naar huis gekregen en ik kan niet wachten om het te testen.


Lunchtijd!


Na de lunch namen we een kijkje in de showroom van Burkely, waar we de mooiste tassen te zien kregen. Het waren samples, dus het is nog niet zeker welke tassen er uiteindelijk verkocht gaan worden. Leuk om zo alvast een voorproefje te krijgen van de nieuwe collectie!


Nadat we alle tassen bij Burkely hadden bekeken, gingen we zelf armbandjes maken in de werkplaats van een ander tassenmerk. Leuk om te doen! We moesten twee stukken stof tegen elkaar plakken en daar werd daarna met een mal de armband uitgesneden. Ik zal het resultaat binnenkort nog laten zien!

Toen iedereen zijn armbandje had afgemaakt, was het tijd voor de laatste activiteit: een presentatie van Serena van Beautylab.nl. Zij vertelde onder andere over welke invloed je hebt met je blog en hoe je je publiek kunt vergroten. Interessant!

Aan het eind van de dag kregen we nog een goodiebag mee en daarna was het alweer tijd om terug naar huis te reizen. Op het event ontmoette ik Anita, die ook met de trein naar Rotterdam moest, dus de terugreis was ook nog eens heel gezellig. Ja, ik heb een ontzettend fijne en interessante dag gehad!

Vinden jullie het leuk als ik de inhoud van de goodiebag laat zien in een apart artikel of zijn jullie vooral geïnteresseerd in reviews van de producten?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

36 opmerkingen:

  1. Wat leuk joh! Alles zag er tof uit. Ik ben vooral eerder benieuwd naar de reviews van producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit! Ik wil de inhoud wel zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik wil de goodiebag wel eens zien :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt en ziet er echt heel leuk uit! Ik wil ook de inhoud van de goodiebag wel zien haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het super leuk om je weer te zien!! <3 Moeten we snel weer doen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk verslag met mooie foto's heb je gemaakt! Was super gezellig en onwijs geslaagd. Fijn om je weer te zien <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah zo leuk! Ik kon helaas nog niet zo lang op pad :-( Had er graag bij willen zijn. EN yesss, show me your goodiebag! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof om terug te zien! Was leuk je ontmoet te hebben :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Was een superleuk dagje, leuk verslag heb je gemaakt en ook tof om je te ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's, fijn dat je het zo leuk hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk om terug te zien, mooie foto's heb je gemaakt! Het was erg leuk je te ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey ik vroeg me af, je eet veganistisch toch? Hoe doe je dat bij zo'n persevent, want die broodjes en drankjes zijn vast niet vega? Eet je ze dan toch, voor een keertje, of niet? x Carina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt inderdaad, er zijn vaak wel vegetarische opties, maar niet veganistisch. Niet zo gek ook, ze kunnen niet met iedereen rekening houden. :) Ik zorg altijd dat ik extra veel eet bij mijn ontbijt en als het event de hele dag duurt neem ik meestal gewoon mijn eigen tussendoortjes mee!

      Verwijderen
  13. Echt geweldig om je verslag terug te zien op foto's! Het was een geweldige dag en vond het echt super om je te ontmoeten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Was inderdaad heel leuk! Leuk ook om je eens ontmoet te hebben!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om jouw verslag te zien! Ik had je in de bus stiekem al herkend hihi ;) wat ben jij een prachtige meid! Leuk om jou te hebben ontmoet, het was echt een prachtige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk verslag! Ik ben ook wel benieuwd naar de inhoud van je goodiebag en de reviews van de producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er mooi uit allemaal! Die suède sample tassen zijn gaaf zeg!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er heel leuk uit!

    Misschien kan je in een artikel de inhoud van de goodiebag laten zien en dan vragen van welke producten je lezers een review willen?

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk verslag! Ik ben ook wel benieuwd naar de inhoud van de goodiebag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat gaaf dat je naar zo'n event mocht !! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuk!
    Die lunch en cupcakes zien er lekker uit.
    Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuke post, ik vond het event ook erg gaaf! Het was leuk om je ontmoet te hebben :) X Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, je maakt van die geweldige uniek foto's! Ze zijn zo ontzettend scherp, mooi om te zien lady. :) Ergens kan ik ook jouw foto's herkennen door middel van jouw fotografie, I know weird. :') Leuk event, gave items kon je daar ook doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ziet er superleuk uit! Hele mooie foto's ook. (:
    xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke en mooie foto's, verbaas me toch wat je met dat cameraatje weet te produceren ;) Vond het een geslaagde dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ziet er superleuk uit! Hele mooie foto's ook. (:
    xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. dat ziet er leuk uit en mooie foto's ook meid !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk dat je hier heen bent geweest! Ziet er echt uit als een leuke dag!
    Ik ben natuurlijk wel benieuwd naar je goodiebag haha!
    Ben ook super benieuwd naar de armband want hij klinkt best wel gaaf!
    Ik wist trouwens helemaal niet dat JohnBeerens meer had dan alleen haarproducten joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat leuk dat je er ook was en vanuit rotterdam als ik dat had geweten hadden we in de ochtend samen kunnen reizen, wie weet met een ander event haha :-) Leuk verslagje heb je ervan gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het ziet er ontzettend leuk uit! Tof dat je er heen bent gegaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ziet er leuk uit! Ik ben wel benieuwd naar de goodiebag, dat vind ik leuker dan losse producten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.