Personal,

YOU PROBABLY DIDN'T KNOW #8 / The holiday edition

8/08/2013 Pixels By Emilia 16 Comments



Nederlands: Klik op 'Read more' voor de Nederlandse tekst.

English: For today I have another 'You probably didn't know' article for you. A list of 5 facts that you probably didn't know about me yet. Because of the vacation I decided to only write down some facts about the holidays for today's post.
1. When I was younger, I always had this super annoying travel sickness when we drove to our vacation destiny by car. Luckily, I'm not suffering from that anymore.
2. My favorite cities are Barcelona and Berlin.
3. When I come back from a holiday, it always takes a few weeks before I unpack my suitcases. Somehow I always postpone that chore.
4. I think the best holidays are city trips and culture vacations, because I like to discover new places and learn things about other countries (and shop things I can't get at home).
5. I've been on a winter sports holiday once: I went to Austria with school, where I learned how to snowboard. I'd love to go to the snow again, it really was amazing.

Nederlands: Vandaag heb ik weer eens een 'You probably didn't know' voor jullie. Een lijstje met 5 feitjes die jullie waarschijnlijk nog niet over mij wisten. Omdat het zomervakantie is, staan de feitjes deze keer allemaal in het teken van reizen en vakantie.
1. Vroeger werd ik altijd wagenziek als we met de auto op vakantie gingen. Maar dan ook echt alleen als we op vakantie gingen. Verder had ik er op de een of andere manier nooit last van.
2. Mijn favoriete buitenlandse steden zijn Barcelona en Berlijn.
3. Als ik thuiskom na een vakantie, duurt het meestal een paar weken voordat mijn koffer weer helemaal is uitgepakt. Ik stel dat altijd zó lang uit!
4. De leukste vakanties vind ik citytrips of cultuurvakanties, omdat je op zulke reizen zoveel nieuws kunt leren en ontdekken (en shoppen). Strandhangen kan ik in Nederland ook wel!
5. Ik ben één keer in mijn leven op wintersport geweest: een weekje Oostenrijk met school. Daar heb ik leren snowboarden en het was ontzettend gaaf. Ik hoop dit najaar weer naar de sneeuw te gaan!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

16 opmerkingen:

  1. Haha wat een heerlijke feitjes! Ik stel het uitpakken van mijn koffer ook al-tijd uit, ook al weet ik dat het anders kan. Barca & Berlijn zijn echt prachtige steden, hou er ook ontzettend van. Fijn artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk lijstje! Ik ben ook altijd wagenziek op vakantie, maar dat komt omdat er altijd bergen en teveel bochten zijn :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke feitjes. Wagenziek is echt verschrikkelijk, gelukkig heb ik er niet veel last van. Wintersport is zo tof, ik houd van snowboarden! Dit jaar hoop ik ook weer te gaan. Citytrips zijn inderdaad interessant, leuk om nieuwe dingen te ontdekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, wat strange dat je alleen op de weg naar vakantie wagenziek werd...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke facts!
    Snowboarden lijkt me ook onwijs gaaf.
    Ik was vroeger ook wagenziek helaas :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om te lezen! Ik stel het uitpakken van mijn koffer ook altijd uit, herkenbaar! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was vroeger ook altijd heel erg wagenziek, maar nu is het bijna weg gelukkig :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja Berlijn en Barcelona zijn echt heel leuke steden! Denk ook wel mijn favorieten, samen met Stockholm. En ik pak ook mijn koffer was heel laat uit, haha. Oeps.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te lezen! Ik stel het uitpakken van m'n koffer ook altijd te lang uit, vreselijk eigenlijk haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil juist weer een keer een strandvakantie omdat wij dat niet zo vaak hebben. Heerlijk vind ik dat, maar citytrippen is inderdaad ook leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk om te lezen :)Je moet ook zeker een keer naar Sarajevo gaan. Is mijn nummer 1 stad!

    Liefs,
    Kiki / Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke feitjes! Ik ga bijna elk jaar op wintersport. Ik vind het zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.