Suriname,

TRAVELLING / Back from Suriname!

8/28/2013 Pixels By Emilia 23 Comments


English: I'm sorry for writing so few articles lately and I'm sorry for not telling you the reason why that was, but... I can finally explain my absence: I've been on a three weeks holiday to Suriname to visit my sister! The internet over there was a disaster, so blogging wasn't an option, but I'll make it up to you guys with many many pictures, holiday outfit posts and, of course, a shoplog. Can't leave another country with a bunch of souvenirs right? (Or a whole new summer wardrobe, in my case. Oops.)

Nederlands: Het spijt me dat ik de laatste tijd zo weinig heb gepost en het spijt me dat ik niet heb verteld waarom dat was, maar... Ik kan eindelijk de reden van mijn afwezigheid ophelderen: ik ben de afgelopen drie weken in Suriname geweest om mijn zus op te zoeken! Het internet daar was een regelrechte ramp, dus ik heb nauwelijks kunnen bloggen, maar dat zal ik helemaal goedmaken met veel foto's, vakantieoutfits en uiteraard een shoplog. Want je kan een ander land natuurlijk niet verlaten zonder een stapel souvenirs. (Of, in mijn geval, een compleet nieuwe zomergarderobe. Oeps.)

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

23 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Heerlijk dat je er 3 weken kon zijn!

    www.ocean-hearts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik ben benieuwd naar alle stukjes die nog komen gaan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd naar je posts, zo te horen was het een geslaagde vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah, Suriname lijkt me zó gaaf! Ik ben echt benieuwd naar je foto's en shoplogs en outfits :) haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wauw. Suriname! Ik kan niet wachten om de foto's te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha het maakt het goed dat je ons een grote shoplog laat zien! Ben benieuwd, ook naar je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw, deze foto's zijn al mooi!
    Je hebt een mooie blog, ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijk! ik ben benieuwd naar de foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OMG, ik had dus geen flauw idee dat je naar Suriname ging! Dat verklaart ook je grote afwezigheid haha, maar wat tof dat je je zus er ging opzoeken. Ik ben nu al benieuwd naar al je artikels die iets te maken hebben met Suriname :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Suriname, WOUW! Wat gaaf!! Ben super benieuwd naar je foto's emiel!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Suriname! Wat een luxe! Ik ben benieuwd naar de foto's en de shoplog!

    Liefs,

    Jessy van Everything is Makeable

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Suriname, wohoo! Ik ben heel benieuwd naar alles wat je erover gaat posten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat super! Ben echt heel benieuwd naar je posts.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat supergaaf dat je in Suriname was :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gaaf land om op vakantie te gaan, ben benieuwd naar je overige foto's die je gaat plaatsen op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto's! Echt gaaf dat je naar Suriname was! En kom maar op met die shoplog!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Suriname, wat gaaf! Ben echt benieuwd naar de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk dat je je zus op ging zoeken in Suriname. Ik ga eind dit jaar ook een vriendin bezoeken ze loopt een half jaar stage in Paramaribo. :-) Leuke foto's en ben benieuwd naar de rest. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw super vet, ben benieuwd naar de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Welkom terug in Nederland :) Ik ben benieuwd naar je foto's, outfits en je shoplog! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk! Ben heel benieuwd naar de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.