Personal,

TAG / My best things

8/16/2013 Pixels By Emilia 26 Comments



English: For today I filled in a blog tag called 'My best things', in which I tell my favorite things in several categories. I decided not to translate it to English, but if you'd like to read it anyway, you can use the translator in de sidebar!

Nederlands: Voor vandaag heb ik weer eens een tag ingevuld! Ik heb deze keer gekozen voor de 'My best things tag', waarbij ik jullie mijn favoriete 'dingen' uit bepaalde categorieën moet vertellen. Ik vind het een grappige tag en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om te lezen!


Beste beautytip
Gebruik zo vaak mogelijk normale mascara in plaats van waterproof! Vroeger gebruikte ik altijd waterproof mascara's, omdat ik dan zeker wist dat mijn make-up goed zou blijven zitten. Maar sinds een tijdje gebruik ik de normale variant en ik merk echt dat mijn wimpers er sterker op zijn geworden. En ik weet nu ook dat normale mascara net zo goed blijft zitten als waterproof (zolang je de regen vermijdt, uiteraard).

Beste gadgets
Moet ik echt kiezen? Ik ben gek op gadgets, maar ik vind het wel heel lastig om één favoriet aan te wijzen. Ik houd van elektronica. Camera's, laptops, mobieltjes, tablets... Maar goed, ik denk dat ik voor mijn telefoon ga. Daarmee kan ik eigenlijk alles. Foto's maken, internetten, bellen.


Beste accessoire
Mijn horloge(s), want die zijn super praktisch én ze staan overal bij. Ik heb een hekel aan te laat zijn, dus ik vind het heel fijn om de tijd om mijn pols te hebben!

Beste muziek
Ik heb niet echt een favoriete muzieksoort! Ik houd van liedjes met een vrolijke melodie, maar een heel mooi, treurig nummer kan ik ook wel waarderen. Ik luister trouwens wel vooral liedjes die door een man worden gezongen. Mannenstemmen vind ik op de een of andere manier fijner om naar te luisteren dan vrouwenstemmen als het om muziek gaat.

Beste eten
Fruit! Ik ben gek op fruit en ik kan het de hele dag door eten. De laatste tijd heb ik vooral veel watermeloenen en aardbeien gekocht (heerlijk verfrissend in de zomer!), maar eigenlijk heb ik niet echt een favoriete fruitsoort.

Beste geluid
De deurbel, als ik weet dat er een vriend(in) langskomt of als er een pakketje bezorgd wordt.


Beste kleding

Oh wow, dat is moeilijk kiezen. Ik draag zo goed als elke dag een spijkerbroek, dus dat is wel echt een favoriet kledingstuk. Maar ik denk dat ik toch voor blazers kies! Die zijn zo handig. In de zomer draag ik ze in plaats van een jas, ze zijn geschikt voor de wat chiquere gelegenheden en ze zitten ook gewoon heel fijn.

Beste leesvoer
Boeken. Het liefst grappige chicklits of goede thrillers. Ik vind boeken veel leuker om te lezen dan tijdschriften, omdat je er gewoon veel langer over doet en omdat ik het heerlijk vind om me helemaal in te leven in een verhaal.


Best thing in life
Michael. Of gewoon liefde in het algemeen. Want hoe fijn is het om zoveel om anderen te kunnen geven?

Beste uitvinding
Misschien een beetje een saai antwoord, maar internet vind ik wel echt een geweldige uitvinding. Ik vind het nog steeds heel bijzonder dat we zo extreem snel kunnen communiceren met mensen van over de hele wereld. Ik moet toegeven dat ik soms ook een beetje moe word van het internet (vooral als iemand tijdens een etentje non-stop zit te whatsappen), maar over het algemeen vind ik het ontzettend handig!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

26 opmerkingen:

  1. Heel leuk om te lezen! En van die mascara.. heel herkenbaar!

    x

    allthatmatters.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! Ik zou ook de hele dag fruit kunnen eten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk ingevuld! Haha ja die deurbel herken ik en internet is inderdaad een gouden uitvinding, kan niet meer leven zonder ondertussen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke tag! Deze ga ik misschien ook nog wel invullen :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tag! Als je geen waterproof mascara draagt, kun je proberen je ogen niet samen te knijpen, zo wijd mogelijk open houden om de schade te beperken> weinig knipperen enzoo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for the beauty tip! En voor de rest ook heel leuk om te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh, die beautytip ga ik ook maar eens proberen, ik draag altijd waterproef... :$

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is zo leuk om te lezen! Oh ik ben ook een gadgetfreak. En wist je, ik draag bijna elke dag het horloge wat ik hier heb gewonnen? Voorheen droeg ik nooit horloges, maar nu besef ik dat ze verrekte handig zijn! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah wat tof, dat vind ik echt leuk om te horen! :D

      Verwijderen
  9. Leuk om te lezen! Ik doe hem misschien ook wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke tag, leuk ingevuld ook. Ik gebruik dagelijks waterproof mascara, heb er eigenlijk geen problemen mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke tag om te lezen :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aahw je vriendje, <3 Super lief. En ik vind dat horloge die je om hebt op de foto echt geweldig, onwijs mooi! Staat leuk bij je haar haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke tag! En heeele mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kende deze tag nog niet, hij is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love strawberry's! Blazers is ook een goed antwoord van je en volgens mij is dat ook mijn beste kledingstuk! Je pakt het ook zo snel en daarbij is 't goed te combineren. Hm en je horloge, damn it! Ik vind 'm prachtig! Je hebt de tag leuk ingevuld!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind horloge's altijd zo mooi bij andere staan, maar ik heb zelf best een uitstekend pols botje-ding dus ik krijg daar altijd blauwe plekken op :(( haha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke tag!
    Ik droeg ook al-tijd waterproof mascara! Tot op een gegeven moment ik een heel fijne niet waterproof mascara ontdekte. Ineens waren mijn wimpers veel krulleriger of voller ofzo!
    Ik had bij waterproof mascara ook altijd dat het onder mijn ogen ging zitten, aan het eind van de dag had je dan een heel zwarte veeg onder je oog. Met niet-waterproof mascara heb ik dit niet/nauwlijks:D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke tag! Denk dat ik 'm overneem, als dat mag natuurlijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk mag dat, leuk juist! Tags zijn er om overgenomen te worden. :)

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.