Fashion,

SHOPLOG / Lille

8/03/2013 Pixels By Emilia 44 Comments



English: When I came back from Lille I said I'd make a shoplog about the things I bought during my trip. Yesterday I finally had a some time to take some pictures of my new clothes, so today I can finally show you guys what I brought home from Lille!

Nederlands: Toen ik net terugkwam uit Lille, zei ik dat ik waarschijnlijk nog een shoplog zou maken van de dingetjes die ik daar had geshopt. Gisteren had ik eindelijk wat tijd om foto's te maken van mijn nieuwe kleding, dus vandaag zal ik jullie laten zien wat ik allemaal heb gekocht.



English: First of all, these sandals I'm really happy with. I had been searching for white sandals for quite a while and these fit perfectly. I bought them at a store without a name.

Nederlands: Allereerst deze sandaaltjes, waar ik heel blij mee ben. Ik zocht al een tijdje naar witte sandalen en deze zitten heerlijk. Ik kocht ze bij een winkeltje zonder naam.


English: I think this top is super cute. The fabric is really light and the shirt feels a little oversized, which makes it perfect for hot days.

Nederlands: Dit topje vind ik zo schattig! De stof is heerlijk luchtig en het shirtje valt lekker wijd, echt een perfect ding voor warme dagen.


English: I bought these pants to wear at home. I love to wear sweat pants when I'm home, but those are way to warm to wear during summer. This pair of happy pants is made of some super thin fabric, so it's a perfect replacement for my sweat pants.

Nederlands: Deze broek heb ik gekocht om thuis te dragen. Ik trek thuis vaak een joggingbroek aan, maar die vind ik in de zomer veel te warm. Deze vrolijke broek is gemaakt van een extreem dunne stof en is dus een fijne vervanger voor mijn dikke joggingbroeken.


English: Shorts! At first I doubted about the color, but since the shorts fitted so well and the fabric feels so nice, I couldn't leave it at the store.

Nederlands: Een kort broekje! Ik twijfelde eerst een beetje over de kleur, maar omdat het broekje heerlijk zit en de stof heel fijn is, kon ik het niet laten liggen.


English: This is the dress I already showed in an outfit post. Still like it!

Nederlands: Dit is het jurkje dat ik jullie al in een outfitpost heb laten zien. Ik vind het nog steeds leuk!


English: A huuuge scarf that almost didn't fit in a picture. I love the print!

Nederlands: Deze grote sjaal paste niet in z'n geheel op de foto! Ik vind de print heel gaaf.


English: I fell for this blazer the moment I saw it. My boyfriend, on the contrary, hates it so much he already told me I can't wear it when he's around.

Nederlands: Deze blazer was liefde op het eerste gezicht. Tenminste, voor mij. Mijn vriend vind het zo lelijk dat ik het ab-so-luut niet mag aantrekken in zijn bijzijn.


English: The last things I bought were these belts. I like to wear a belt around my jeans and I thought these looked pretty cute.

Nederlands: De laatste dingen die ik kocht, zijn deze riemen. Ik draag bijna altijd een riem door mijn broek en deze vond ik er wel leuk uitzien.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

44 opmerkingen:

  1. Leuke shoplog,
    Dat jurkje is echt heel leuk!!!!!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het colbertje is mijn favoriet! Die broek dacht ik al dat het voor thuis was... Helemaal niet Emilia!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankoopjes, vooral het blazertje vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke spullen, ik vind je broek echt gaaf, zo leuk met sandaaltjes en een simpel shirtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankopen! Ik vind het gele shortje zo mooi. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke aankopen! Vind de sandaaltjes heel erg leuk, net als het groen/witte jurkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat jurkje is zo leuk :D
    Vind de schoentjes ook schattig !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke aankopen! Dat shortje is echt heel mooi, aparte kleur ook. En die broek met print vind ik ook fantastich.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke aankopen! Het jurkje en de shorts zijn mijn favorieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk! Vooral de slippetjes vind ik prachtig :D

    X lisa

    www.llittleblonde.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah wat een leuke spullen! Die broek is echt super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie aankopen! Haha, moest wel lachen dat je vriend je blazer niet mooi vind. Ik vind hem erg gaaf ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, mannen hebben geen smaak joh! Hele mooie blazer! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke dingen! En die blazer is juist prachtig! En je kan hem vast wel het tegendeel bewijzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het blazertje wel leuk hoor ;)
    En ook dat korte broekje! Superleuke dingen heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Allemaal super! Vooral dat zwart/wit/groene jurkje, die is echt prachtig! En weer hele mooie foto's,
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo'n zomervariant van de joggingsbroek heb ik ook! Alleen die van jou is een stuk leuker. En dat jurkje wauwieee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke aankoopjes. Vooral het jurkje en de joggingsbroek vind ik echt heel erg leuk. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuke aankoopjes! Vooral dat jurk je en die blazer zijn super mooi! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt echt hele leuke dingen geshopt! Lekker vrolijk en kleurrijk! Vooral je jurkje, daar ben ik helemaal verliefd op!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Veel leuke aankopen, wat een mooie sandalen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het mosterdkleurige broekje vind ik zo ontzettend leuk! Ah, dat is echt een hippe kleur. Ik heb zo'n soort tuniekje iets geval en echt guurll... one of my favorite! Het jurkje blijft ook nog steeds amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha, die reactie van je vriend. Mijn vriend zou dus echt precies hetzelfde hebben gereageerd haha. Ik vind hem wel tof! Over een korte broek ofzo ☺ Leuke gingen Pixie!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Erg leuk, vooral de sandaaltjes en het broekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke sandaaltjes en het jurkje is zó mooi! :)
    Liefs, Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie dingen heb je gekocht!
    Liefs!
    http://anneauty.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige foto's, ik hou van je gele broekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Aahw je hebt zulke leuke dingen gekocht! Zeker de geprinte broek & jurkje! tof :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Die shorts zijn tof!
    En dat jurkje, jaaaa, dat staat je fantastisch mooie meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je hebt echt super leuke dingen gekocht! Dat jurkje is zoo mooi, hij staat je ook leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het jurkje is echt mijn favoriet uit dit rijtje! Het stond je zo fantastisch! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke dingen! Ik vind de sandaaltjes heel mooi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie aankopen, het jurkje blijft mijn favo samen met de mooie sjaal. Wat een prachtige print!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.