Fashion,

OUTFIT / Souvenirs from Suriname

8/30/2013 Pixels By Emilia 43 Comments




English: One of my favorite souvenirs from Suriname is this cute pair of shorts. I love the pattern, the colors and the fit. In combination with the wide top (which is a souvenir as well), it's the perfect outfit for the hot days in Suriname, since both items fit a little loose. Seriously, wearing tighter clothes would feel like suicide in that extremely hot country.

Nederlands: Eén van mijn favoriete souvenirs uit Suriname is dit broekje. Ik ben weg van de print, de lichte kleuren en de pasvorm. Samen met het wijde shirtje (ook een souvenirtje) vormt het de perfecte outfit voor de hete dagen in Suriname, omdat beide items lekker los vallen. Want echt, in strakkere kleding is het in dat land geen seconde vol te houden!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

43 opmerkingen:

  1. Heel mooi broekje! En deze outfit is leuk! :D En oh wat ben je mooi bruin, haha. Welkom terug trouwens <3. Je zus zit er toch/gaat er werken? Had je haar nog gezien? :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jam! Mijn zus is er nu inderdaad aan het werk, we waren daar vooral om haar op te zoeken! :)

      Verwijderen
  2. Wauw, wat heb je een prachtige gezonde glow op je gezicht! Elegante outfit ook! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow een hele leuke look! Vooral de shorts springen er echt uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bruine! Staat je heel erg leuk deze outfit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh dat broekje is echt super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke outfit! Ik vind je schoentjes super.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige shorts! Hele leuke outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dat broekje heel erg mooi! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig broekje, het staat je weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker een perfecte outfit! Echt een heel mooi broekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke outfit! Echt een super leuk broekje! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een mooie foto's. Vooral de eerste!

    Liefs,
    Kiki / Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh ik dacht dat het souvenirtje jou bruine kleur was, haha! Volgens mij ben jij écht heel bruin geworden. Toffe outfit, ik vind het broekje zo leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn bruine kleurtje valt in het echt behoorlijk tegen helaas! De foto's zijn 's avonds genomen, daarom lijk ik een stuk bruiner dan ik eigenlijk ben haha. En dankjewel Joos! :)

      Verwijderen
  14. Je gezicht straalt helemaal op de eerste foto, echt wouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie, classy outfit! Heel erg mooi gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je bent lekker bruin geworden zeg! Erg leuke outfit :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waaw prachtig! Hier hou ik van :) Mooie aankopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw! Wat een mooie foto's Emilia :) Het broekje is inderdaad ook heel leuk en wat gaaf dat je naar Suriname bent geweest! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat staat dit je mooi! Dat broekje is super leuk! Erg leuk om je vanmiddag eens te zien.. Hopelijk heb je een hele leuke dag gehad!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het shortje is erg leuk en je outfit ook! :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk broekje en je hebt ook een aardig kleurtje gekregen zie ik! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hele mooie outfit, vooral de korte broek en tasje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauwiee,, heel gaaf. :) Mooie korte broek!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wauwieee, wat ben je jaloersmakend bruin zeg! Je ziet er weer prachtig uit en dat broekje is echt geweldig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je ziet er echt mooi uit!

    p.s. http://laartjeslifestyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Erg leuke outfit! En dat kleurtje staat je ook goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hee Emilia,

    Ik vond het erg leuk om jou gister gezien te hebben bij het John Beerens event. Toen jij je voorstelde heb ik je gefilmd en dat heb ik verwerkt in een filmpje. Morgen staat hij online!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige outfit heb je hier aan en ook mooi gecombineerd. Ik benieuwd naar de rest van de foto's uit Suriname. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige outfit heb je hier aan en ook mooi gecombineerd. Ik benieuwd naar de rest van de foto's uit Suriname. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hello gorgeous <3 Je ziet er prachtig uit! Love your outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie outfit, en wat heb je mooi haar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat heb je een lekker kleurtje opgedaan in Suriname! Mooie outfit ook, staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Echt een heel mooi shortje! En de gehele outfit is ook mooi; rustig maar toch wat opvallender door dat broekje!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.