Fashion,

NEW IN / The jumpsuit

8/25/2013 Pixels By Emilia 18 Comments

1. Mille Frydenberg scarf / 2. Topshop jumpsuit / 3. All Posters canvas bag
4. Jill Kirsh Color scarf / 5. Wanelo canvas bag / 6. Oasis sandals

English
: Last week I bought my first long jumpsuit (similar to the one in the picture) and now I'm hooked. It looks quite classy because of the silky material and the shape, but at the same time it feels like wearing pajamas. First time I wore the suit, I combined it with some brown strappy sandals, a bohemian scarf and a canvas bag. All about comfort. But I can't wait to wear it with some awesome high heels and a clutch as well.
How would you style a jumpsuit like this?

Nederlands: Vorige week heb ik voor het eerst een jumpsuit met lange pijpen gekocht (ongeveer dezelfde als die hierboven) en nu ben ik fan. Het ziet er best netjes uit dankzij het zijdeachtige stofje en het model, maar tegelijkertijd voelt het alsof je een pyjama draagt. De eerste keer dat ik mijn jumpsuit droeg, combineerde ik het lekker simpel met bruine sandaaltjes, een vrolijke sjaal en een canvas tasje. Heerlijk comfortabel. Maar ik kan ook niet wachten om het te dragen met hoge hakken en een mooie clutch.
Hoe zou jij een jumpsuit combineren?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

18 opmerkingen:

  1. Super leuk dat je een jumpsuit hebt gehaald, staat je vast heel mooi! Die canvas tassen zijn echt ge-wel-dig haha. Geniale teksten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke combi!
    Die canvas tassen zijn ook top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk! Ik draag er toevallig op dit moment eentje. Ik ben gewoon thuis dus draag lekker basic alleen mijn zwarte jumpsuit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke collage! En een lange zwarte kan je inderdaad op veel manieren dragen, netjes maar ook casual.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een jumpsuit is inderdaad echt een heel erg mooi item. Ik ben heel erg benieuwd naar een outfit! :D Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, leuk! Die tasjes zijn echt grappig haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind een jumpsuit echt geweldig! En zoals je zegt, je kan het zowel casual als chique combineren wat ook heel handig is! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben ook nog opzoek naar een leuke jumpsuit! Mij lijken ze echt lekker zitten! Vooral in combinatie met mooie opvallende hakken en een riempje lijkt het me tof! Ik wil een outfit foto ermee zien van jou!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie collage zeg! Ik weet niet precies hoe ik een jumpsuit zou combineren eigenlijk. Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Outfit post! Ik ben natuurlijk erg nieuwsgierig naar jou jumpsuit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk, i love jumpsuits alleen ze staan mij gewoon niet :(

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Ben benieuwd naar de outfit! Doe jij al mee met mijn winactie voor een roségouden armband?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk gecombineerd! Vind de sandaaltjes heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.