Fashion,

LATELY #3

8/10/2013 Pixels By Emilia 21 Comments

1. Something new


2. Stare into the sun

3. White shorts

English: It's been quite a while since I uploaded the last 'Lately' post (in which I show three of my latest looks), but here's another one! I'm actually wearing a lot more colors than I used to, I think that's because of the lovely weather. And do you notice my hair's a little shorter in the first picture? I totally forgot to tell you guys, but I went to the hairdresser about two weeks ago. Not a big change, but it looks a lot healthier now.
Which of these outfits do you like best?

Nederlands: Het is alweer een tijdje geleden dat ik de laatste 'Lately' heb geüpload (een artikeltje waarin ik mijn drie laatste outfitposts laat zien), maar hier is er weer eentje! Het valt me op dat ik op deze foto's best veel kleur draag voor mijn doen, dat komt denk ik door het zomerse weer. En zien jullie trouwens iets aan mijn haar op de eerste foto? Ik was het helemaal vergeten te vertellen, maar twee weken terug ben ik naar de kapper geweest! Geen groot verschil, maar het ziet er weer een stuk gezonder uit.
Welke van deze outfits vindt jij het leukst?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

21 opmerkingen:

  1. Ik zie wel wat verschil aan je haar, leuk! :D Ik vind je outfits ook altijd heel mooi. Heel classy! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste outfit vind ik zo waanzinnig dat ik het jurkje in het oranje heb besteld via ModeMusthaves. Hoe bedoel je inspirerend ;) Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze alle drie leuk, maar de eerste springt er echt uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie outfits! Ik vind jouw stijl zo prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allemaal mooi, maar de eerste is mijn favoriet!

    Liefs,
    Kiki / Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alle drie de outfits zien er echt heel erg leuk uit. Toch vind ik de eerste het allerleukst. Het jurkje heeft echt iets speciaals. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo mooi dat eerste jurkje, hij staat je echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je derde outfit het leukst!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Something new jaaaaaaa! :D Meer jurkjes dragen jij haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw echt mooie foto's, lovely outfits! Vooral dat eerste jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben je toch ook een super mooie meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat eerste jurkje is super, maar je ziet er met alles super goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.