Instagram,

INSTAPOST #14

8/06/2013 Pixels By Emilia 29 Comments

Wearing my new dress / Pretty houses in Lille and some crazy blue sky / One of the best summer snacks: watermelon, mmm!

At the movies with my boyfriend (We saw 'Now you see me') / Mochi is so yummy / Having a huge salad for dinner on a terrace

The tower of some church in the centre of Lille / With Janneke at the fountains in front of our hotel / My prettiest lipstick

Another favorite summer snack of mine / I think ladybugs are cute / The Spijkers & Spijkers show at the Amsterdam Fashion Week


Instagram: @emiliavd

English: Time for another Instapost! I don't have a lot to tell you guys actually, I've been quite busy the past weeks, but not with super interesting stuff. I went to Lille and when I got back I worked a lot at the greenhouse, went to Rotterdam a few times to shop with Michael and spent my few free hours in the sun (still as pale as a vampire though). How's your vacation going?

Nederlands: Tijd voor een nieuwe Instapost! Ik heb vandaag eigenlijk niet zoveel te vertellen. Ik ben wel druk geweest de laatste tijd, maar niet met heel interessante dingen. Sinds ik terug ben uit Lille heb ik vooral heel veel gewerkt in de kas, ben een paar keer naar Rotterdam geweest om te shoppen met Michael en heb mijn weinige vrije uurtjes in de zon doorgebracht (maar ik ben nog steeds zo bleek als een vampier). Hoe is jullie vakantie?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

29 opmerkingen:

  1. Wat een fijne foto's om te zien! Ik geniet heel erg van mijn vakantie, wat een heerlijkheid. Gewoon niets hoeven en doen waar je zin in hebt :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's weer. Wat een mooie lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn vakantie is helaas ook alweer voorbij :(
    Leuke, vrolijke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aardbeien en watermeloen zijn een van de fijnste dingen van de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel leuk uit allemaal! En -aaah- watermeloen <333

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé, het is al vaak gezegd, maar het kan niet vaak genoeg gezegd worden denk ik zo. Dat jurkje staat je supermooi! Dat je het even weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke foto's.
    wauw, dat lieve herenbeestje is prachtig ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke foto's! Die aardbeien, jummm!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahh ik vind het altijd zo jammer dat we in Nederland niet (veel) van die leuke schattige gekleurde huisjes hebben! Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie foto's! Dat jurkje staat je echt mooi! (: xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je nieuwe jurkje is super leuk :D wat een leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke foto's. Ze geven me echt een zomergevoel. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, je mooiste lipstick is echt gorgeous lady! :) Ik houd van je foto's, they're so prettah.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto's en lieveheersbeestjes zijn inderdaad te schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.