Fashion,

CURRENTLY WISHING #2 / Shoes

8/13/2013 Pixels By Emilia 17 Comments

1. Toms Grey Ikat Vegan Classics / 2. River Island T Bar Metal Sandals / 3. Asos Mischief lace up shoes
4. Metro Velvet lace up shoes / 5. Marais USA Nude loafers / 6. New Look Luna loafers

English
: Why is it, that a woman never has enough shoes? My boyfriend owns one pair of Vans that he wears every day, while I have a different pair of sneakers, boots or heels for every day of the month. And still there are some shoes that I would love to add to my collection...

Nederlands: Hoe kan het toch, dat je als vrouw nooit genoeg schoenen hebt? Mijn vriend heeft één paar Vans, waar hij het hele jaar op rondloopt, terwijl ik bijna genoeg sneakers, laarsjes en hakken heb om een maand lang elke dag af te wisselen. En toch zijn er een aantal schoenen die ik nog graag aan mijn collectie zou toevoegen...



English
: I think Toms are the perfect shoes for summer. They look like soft slippers and after I saw them on Iris, I totally fell for them. They look super cute!

Nederlands: Volgens mij zijn Toms de ideale schoenen voor de zomer. Ze zien eruit als zachte slofjes en nadat ik ze bij Iris heb gezien, ben ik om. Wat een schattige schoentjes!


English: Lace up shoes are awesome. They're casual and basic and they look good with everything. And the fact they're flat is a big plus, since I'm not allowed to wear heels at school!

Nederlands: Lace up shoes vind ik ontzettend leuk. Lekker casual en basic en ze staan overal bij. En de platte zool is ideaal, aangezien ik op school geen hakken mag dragen!


English: I need some new black sandals! My beloved old sandals are starting to fall apart and it's just a matter of time till they are all gone to pieces. Pretty sad, since I really liked wearing them!

Nederlands: Ik heb nieuwe zwarte sandaaltjes nodig! Mijn oude lievelingssandaaltjes beginnen het te begeven en het is een kwestie van tijd tot ze in kleine stukjes uit elkaar vallen. Jammer, want ik droeg ze juist zo graag!


English: The last shoes on my wish list are loafers. I think they're lovely. I have no idea if they'd look good on me, but I just like how preppy they are.

Nederlands: De laatste schoenen op mijn verlanglijstje zijn loafers. Die vind ik zo tof! Ik heb geen idee of ze me staan, maar ik vind ze zo heerlijk kak.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

17 opmerkingen:

  1. Superschoenen, vooral die witte veterschoenen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik wil ook zo graag loafers, maar elke keer zijn ze me of te klein, of te groot... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben gek op loafers, draag ze heel vaak! Ik heb twee paar zwarte, maar die cremekleurige zijn ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nummer 4 vind ik echt heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi lijstje! Ik vind de Lace Up shoes ook geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De Lace Up shoes vind ik zo awesome, heel classy en een beetje oldschool. :) Sowieso heb je een prachtige wishlist, maar die vielen mij op. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het zo leuk om te zien dat jij zo een eigen style hebt! Like it<3 Leuke schoenen ook ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw die nr 2 wil ook wel hebben..

    xx Mounia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die van River Island vind ik heel leuk!



    www.style-chameleon.com

    WIN 100 EUROS TO SPEND ON SHOES!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw supermooie schoenen! X Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.