Fashion,

WIN / Ketting of armband naar keuze!

7/31/2013 Pixels By Emilia 25 Comments



English
: Today I'm having a give away for my Dutch readers, so I'll continue this post in Dutch, sorry!


Nederlands: Afgelopen zondag is de nieuwe webshop 'Eightyfour Collection' gelanceerd. Een site met ontzettend veel leuke sieraden, die ook nog eens hartstikke betaalbaar zijn. Om de lancering te vieren, kan je t/m 4 augustus gebruik maken van de welkomskorting van 10% (code: WELKOM84) én kan je meedoen met de winactie via mijn blog! Ik mag van de webshop namelijk een kettinkje of armband naar keuze verloten. Lees hieronder snel verder om te zien hoe je mee kunt doen!




Wat kan je winnen?
Een kettinkje of armbandje met een symbool (peace, infinity, love, wishbone of anker). Je mag zelf het symbool uitkiezen, aangeven welke kleur je het mooiste vindt (zilver, goud of rosé goud) en kiezen of je een ketting of armband wil ontvangen.

Wat moet je doen om kans te maken?
– Like en deel de Facebookpagina van Eightyfour Collection.
– Like de Facebookpagina van mijn site en like het berichtje over de winactie, zodat ik weet dat je meedoet!

That's all! De winactie loopt tot zondag 11 augustus en ik zal via Facebook contact opnemen met de winnaar/winnares. Succes!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

25 opmerkingen:

  1. Wat een leuke actie!
    Ik doe graag mee voor een kettinkje! :)
    Zilver, infinity.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ik doe mee!
    Ik heb allebei de facebook pagina's geliked :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke actie!
    Ik doe mee voor een kettinkje! (zilver/infinity of anker)

    Groetjes,
    Sara Tulkens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee! Ik heb alles gedaan wat moest. Ik zou graag de infinity ketting willen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!
    Bedankt voor je reactie :) Ik blijf ook nog gewoon lifestyle posten hoor :) Misschien dat ik die wordpress blog wel verwijder. ik weet het nog niet haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke armbandjes en kettingen! Helaas heb ik geen Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe mee! wat onwijs leuk! :D I like!! Ik vind het rose peace armbandje erg leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe mee ! Ik zou het liefst het gouden anker kettikje willen winnen xxx Bedia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik sla deze winactie over, maar succes voor de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. erg leuk! maar zelf sla ik over :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele toffe winactie! Ik doe graag mee! Ik zou graag het gouden wishbone kettinkje winnen, omdat mijn vader er ook zo een draagt in het zilver ☺ Ik heb het gedaan, mijn FB is Sara Ras ☺
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die met dat ankertje is echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, Wat een leuke winactie ! Ik hou van kettinkjes en armbandjes.
    ik zou gaan voor een kettinkje , ik heb een tshirt met ankertjes en
    ik zoek nog een passend kettinkje. ik hoop dat ik dus mijn outfit zo
    compleet kan maken. Ik wil echt echt super graag winnen. Wil er alles
    voor doen. Als ik win wil ik ook wel een unboxing video maken en een
    shoutout voor jou blog en Eightyfour Collection . meer mensen moeten
    jou blog gaan bezoeken. veel succes

    Ik heb de facebookpagina van Eightyfour Collection geliked
    Ik heb de Facebookpagina van "Pixels By Emilia" geliked (Janine Wooshy)
    Ik volg je op bloglovin + liked artikel.
    Ik volg jou en de Eightyfour Collection via twitter (@OMGitsWOOSHY)
    Janinedingx3_1994_@hotmail .nl (mijn email als die niet weergeeft)

    liefs,

    Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die met dat ankertje is leuk!
    Leuke blog heb je ook!
    xManon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke winactie is dit. Ik heb alles geliked en zou kiezen voor een zilveren ketting met een ankertje. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een leuke armbanden! Ik doe mee! Ik heb alles gedaan op fb!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb de pagina's en het berichtje geliked en die van de 84 gedeeld. Erg leuk!
    M roosje1986@gmail.com

    Ik ga nu hard duimen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee!
    ik zou graag de anker armband in het zilver willen hebben aangezien ik een anker ketting in het zilver al heb!

    groetjes,
    tanita

    email: tanitakok@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. tof voor de mensen die geen face book gedoe hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vind ik leuk! Ik heb alles geliked : )

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super leuke actie & ik doe zeker mee! Het rosé infinity kettinkje is zooo leuk! Ik hoop dat ik win! Natuurlijk heb ik ook geliked :)

    Email: natasja-smit@live.nl

    Liefs, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk zeg!
    ik doe graag mee.
    Heb beiden facebook pagina's geliked: Justnailpolishes
    En ik zou heel erg graag het zilveren peace armbandje winnen!

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Yayyyyy ik doe mee. Want die armbandjes zijn zo leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.