Fashion,

WANTED / Little black bag

7/26/2013 Pixels By Emilia 27 Comments

1. Volcom 'Shake Your Tassel Bag' / 2. Amsterdam Bag Company 'Flora' / 3. Wiley 'Structured Kettle Bag'
4. Alexander Wang 'Racketeer Sling Crossbody bag' / 4. Proenza Shouler 'PS11 Mini Classic' / 5. Retro Doctor Bag


English
: I've been searching for a cute, small, basic, black bag for ages now. I thought it wouldn't be hard to find one, but believe me, it's not easy to find a bag that meets all my requirements. I want the leather to be fake (but it should not fall apart after only one use), I don't want the details to be golden (silver, please!), I want the bag to be small (but not that small that it can only carry my keys) and I just want the bag to be simple and basic. The bags in the picture above come close, but just not close enough. Although the one from Amsterdam Bag Company seems pretty perfect.
Do you know where I can search for the perfect little black bag?

Nederlands: Ik ben al tijden op zoek naar een leuk, klein, simpel, zwart tasje. Dat klinkt niet echt ingewikkeld, maar geloof me, het lukt me écht niet om een tasje te vinden dat aan al mijn eisen voldoet. Ik wil dat het leer nep is (maar niet van dat materiaal dat na één keer gebruiken al uit elkaar valt), ik wil géén gouden details (zilver graag), ik wil dat het tasje klein is (maar ik moet er wel meer in kwijt kunnen dan alleen mijn sleutels) en verder moet het gewoon zo simpel mogelijk zijn. De tasjes hierboven komen allemaal aardig in de buurt, maar zijn het net niet. Hoewel het exemplaar van Amsterdam Bag Company behoorlijk perfect lijkt.
Hebben jullie nog tips waar ik kan zoeken?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

27 opmerkingen:

  1. Ik heb er laatst één gekocht bij h&m :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken het gevoel, al wil ik een net iets groter model, maar dat van die gouden details heb ik er ook bij. Heb een mooie ta gezien, maar die kost zo'n €300.... Nog even sparen dus, haha!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja dat is ook zo vervelend, heb je eindelijk dé perfecte tas gevonden, kost 'ie 10 keer je maximale budget. Heel herkenbaar! Succes met sparen haha. :)

      Verwijderen
  3. Ik zie vaak bij de H&M leuke tasjes! Mijne komt daar ook van en het is echt goede kwaliteit!
    Blijf de Proenza Shouler zo mooi vinden :)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zulke tasjes zijn super leuk! Ik heb alleen geen idee waar je ze zou kunnen halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van zulke tasjes! Ik vind 5 erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och ja, ik vind dat soort tasjes ook zo mooi!!
    Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij de H&M & Primark hebben ze altijd hele leuke. Maar het nadeel bij zulke dingen is altijd dat je er tegen aan moet lopen en als je er naar zoekt vind je ze niet. Als ik iets leuks voor je vind zal ik je tweeten :)

    Kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die links onder is echt heel gaaf! Ik was ook heel lang op zoek, ik heb er nu een van de Primark. En ja, dat leer lijkt wel erg nep maar ik moest er gewoon een hebben voor vakantie. Succes met je zoektocht! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie tasjes! Ik heb laatst een goedkope look-a-like van de Alexander Wang Marion bag gescoord bij de New Yorker (zwart met zilveren details). Ik ben er heel erg blij mee, er past veel in en is van goede kwaliteit! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh toevallig, daar heb ik een paar dagen terug ook nog mee in mijn handen gestaan! Heel leuk tasje, maar ik wil toch nét iets eenvoudigers. :)

      Verwijderen
  10. Prachtig allemaal! Je hebt een leuke stijl :) Geen idee waar je zou moeten kijken, eigenlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toevallig! Ben ook al een héle tijd op zoek naar een klein tasje, maar dan met goude details, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke tasjes! Bij de H&M, Primark of Forever 21 hebben ze vaak erg leuke dingen, die niet al te nep aanvoelen! Good luck ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nummer 5 blijft natuurlijk de perfecte tas! Zelf vind ik dat Topshop ook hele leuke tassen heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh em gee (met een duckface en alles meer), ik snap je helemaal. Ik kan ook nooit leuke zwarte tasjes vinden. Dus nee, eigenlijk heb ik niet echt een nuttige tip voor je. Ik vind nummer 3 en 4 wel leuk trouwens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb wel een tip voor je: wacht nog 1 week met shoppen.
    Dan kunnen we daarna hier samen shoppen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.