Photography

PHOTOGRAPHY / Birds

7/04/2013 Pixels By Emilia 21 Comments


English
: For today I have a photography post again. Last time I showed some pictures of flowers, this time I have a bunch of pictures of birds. When I cycle to school, I come across the prettiest landscapes filled with all kinds of birds and sometimes I just have to take some pictures of them. These are some of the results!

Nederlands: Vandaag weer een artikeltje met wat fotografie. Deze keer geen foto's van bloemen, maar vogels! Als ik naar school fiets, rijd ik door een soort natuurgebied waar het wemelt van allerlei verschillende vogelsoorten en soms stop ik dan even om een plaatje te schieten. Dit zijn een paar van die foto's.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

21 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's/vogels! Wat lijkt het me leuk om daar langs te fietsen, ik fiets dagelijks langs een industriegebied.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's zijn het! Dat eendje ook, wat zijn ze fotogeniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's. De tweede en derde zijn echt fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's en ik vind het ook altijd leuk om vogels te fotograferen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie foto's, de kleuren zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vogels fotograferen is een stuk lastiger dan bloemen maar wat zijn ze mooi geworden zeg, zeker de laatste foto vind ik mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, die laatste! Zijn blauwe kop komt heel mooi naar voren. Knap staaltje werk weer lady, prachtig resultaat. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat. Ik heb je blog echt te lang niet gelezen wat wat wat.
    Supergave foto's, die laatste is leuk! Ik hou van eendjes hihi.
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's! Ik vind kleine eendjes zoo lief hihi xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.