Fashion,

OUTFIT / White shorts

7/10/2013 Pixels By Emilia 34 Comments




English
: Last Monday I went to The Hague with Anne Lien to have lunch and do some shopping and this is what I wore that day. It was extremely hot and sunny, but I was glad I decided to wear a long-sleeved blouse anyway, since some shops turned on their air conditioner so high that I almost got a common cold on top of my heat stroke.
Yesterday I went to work and after that went shopping with my mum (I needed a new diary) and for today I got shopping plans again. Oh how I love the summer break.

Nederlands: Afgelopen maandag ben ik met Anne Lien naar Den Haag geweest om te lunchen en een beetje te shoppen en dit is de outfit die ik droeg. Het was extreem warm, maar ik was toch blij dat ik een blouse met lange mouwen aanhad, want in sommige winkels stond de airco zó hard dat ik bovenop mijn zonnesteek ook nog bijna een verkoudheid opliep.
Gisteren heb ik gewerkt en ben ik met mama naar het dorp geweest om een nieuwe agenda te kopen en vandaag ga ik weer een dagje shoppen met een vriendin. Wat is vakantie toch fijn.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

34 opmerkingen:

  1. Staat goed bij elkaar meid! Veel plezier vandaag:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke outfit! Nog goed geslaagd met shoppen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's. Je broekje is gaaf! Veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous! Wat ben je ook een mooie meid! Tot snel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit, veel plezier met shoppen vandaag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi!
    heb je ondertussen ook al een wekker gevonden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie outfit! Vind je sandaaltjes echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mega leuke outfit! Ik vind je sandaaltjes & je shortje echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit! Ik vind je zonnebril ook heel leuk, waar is die van? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt super leuke shorts! Wel balen van je zonnesteek :(.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh yeah, ik vind deze outfit je echt zo geweldig staan + de blauwe kleur! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit chickie! :D Staat je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke outfit! Dat broekje is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke outfit! Ja dat is het enige vervelende aan winkelen met dit weer, in de ene winkel is het super heet en in de andere super koud.. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je blousje vind ik echt super leuk! :D Staat leuk bij dat shortje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettende mooie outfit. Mooie locatie ook om foto's te maken. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Inderdaad, vakantie hebben is fijn! Gorgeous pictures, mooie achtergrond. Het contrast van je blouse komt zo mooi naar voren! Oh yea, soms bevries je in die winkels, maar liever koud dan smeltend heet. Zweet zweet.. buk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke outfit en prachtige foto's! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige outfit, staat je erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie outfit, ik vind je shortje echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.