Fashion,

OUTFIT / Something new

7/28/2013 Pixels By Emilia 44 Comments




English
: 'I never wear dresses and bright colors' is something I could've said a week ago. Before I went to Lille and bought this dress that's everything I used to dislike. I have no idea why I decided to try this dress on in that store, but what ever, I'm glad I did. I have to get used to it (I literally haven't worn dresses/skirts in ages), but I think I'm starting to like it again!

Nederlands: 'Ik draag nooit jurkjes of felle kleuren' is iets dat ik een week geleden had kunnen zeggen. Voordat ik naar Lille vertrok en daar dit jurkje kocht. Ik heb geen idee waarom ik het jurkje uit het rek haalde en besloot het te passen, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb. Het is even wennen (ik heb letterlijk al jaren geen jurkjes/rokjes gedragen), maar ik begin het weer leuk te vinden!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

44 opmerkingen:

  1. Mooi! staat je ook heel goed hoor, vaker doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk jurkje! Waar is hij van?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Het merk is 'Vera & Lucy' en ik heb het in Lille gekocht bij een boetiekje dat ik eigenlijk nog nooit ergens ben tegengekomen, maar misschien kun je het online vinden als je op het merk zoekt! :)

      Verwijderen
  3. had precies hetzelfde met jurkjes (: Maar het staat je supergoeeeeed!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij staat je heel mooi Emilia! Altijd leuk om iets nieuws uit te proberen. Ik droeg eerst ook nooit jurkjes/rokjes, maar tegenwoordig ook steeds vaker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liefje, wat ben je weer prachtig! Staat je echt super mooi! Vaker dus leuke jurkjes en mooie kleurtjes dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, het jurkje staat je zo goed! Ik draag ook bijna nooit jurkjes en rokjes. Ik durf het op een of andere manier gewoon niet! Het jurkje dat jij aan hebt is in ieder geval heel leuk! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zelfde als jij, ik heb ook niet zo veel met jurkjes en felle kleuren. Maar wat staat hij je mooi! Heel gaaf model heeft ie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt super mooi! Staat je heel goed.

    Liefs vanuit Bosnië,
    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk jurkje! Staat je goed! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het jurkje zo ontzettend leuk en mooi! En hij staat je ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze jurk staat je echt geweldig schattie! Echt heel mooi en tof! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt heel leuk!
    Ik heb hem in oranje tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi! Blij ook dat iemand de groene variant eens neemt ;)

    Ik heb het zelf ook nog willen kopen, maar ik vind de stof niet zo fijn aanvoelen op m'n huid...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah wat jammer! Ik vind de stof juist heel fijn, het voelt zo licht! En dankjewel. :)

      Verwijderen
  14. Wat staat dat jukrje je super! Je hebt een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig jurkje! Je moet echt vaker jurkjes dragen hoor, staat je super. Je hebt zo'n mooi figuur en die komt extra mooi uit in een jurkje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een fantastisch jurkje en hij staat je zó goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat printje staat je zo super gaaf :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh my god, geweldig! Het printje staat je zo ontzettend goed, maar ook de kleur. Heel uniek, maar gurl.. je draagt het als een baas!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig jurkje! Ik zou zoiets zelf ook niet zo snel uit het rek pakken, maar het staat je heel erg leuk en is lekker apart. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Er kan maar één ding gezegd worden: het staat je geweldíg! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die print is zo leuk! ik heb een broek met die print in oranje :D

    xx Marjolein http://www.anotherfashionlover.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw echt een super jurkje, toch maar vaker weer jurkjes en rokjes gaan dragen meid, het staat je heel mooi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het staat je super! Ik zou dat jurkje ook wel willen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit jurkje staat je echt super! Ik wil ook graag een keertje naar Lille :D !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super leuk jurkje! Misschien heb ik er overheen gelezen, maar waar heb je hem gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. OH damn, waarom ben je zo mooi. Zo oneerlijk! Dit jurkje staat je echt perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ah jaaa, hij staat je echt mooi. Nu vind ik hem nog leuker :D En je bent mijn ultieme voorbeeld wat betreft leuk-en-niet-awkward-op-de-foto-staan hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het staat je ge-wel-dig, wauw! Vaker jurkjes dragen jij :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.