Instagram,

INSTAPOST #13

7/12/2013 Pixels By Emilia 31 Comments

Happy me with some XL smoothie / Taking my mum for lunch at a vega(n) buffet / This store sells nothing but chocolate, heaven!

Doubting whether I should keep these shorts or not, what do you think? / I really like the weather these days / This was sooo good

Some super cute inkpots at the hobby shop / Bought a new watch and fell in love with it / Wearing my white blazer

Spring rolls at a Vietnamese restaurant / Another picture of the picnic / Whoops, I went to the movies three times last month...


English: Busy days! Last week I went shopping several times, worked a few mornings at the greenhouse and met up with some friends. Today I have an appointment at the town hall to get a new passport and in the evening I'm going the opening of the Amsterdam Fashion Week and the fashion show of the Dutch brand 'Spijkers en Spijkers'. I was so excited when I got the invitation and I'm curious about the show and the clothes. I'll keep you posted!

Nederlands: Drukke tijden! Afgelopen week heb ik een paar keer geshopt, keihard gewerkt in de kas en heb ik met een aantal vriendinnen afgesproken. Vandaag heb ik een afspraak in het gemeentehuis om een nieuw paspoort te laten maken en vanavond ga ik naar het openingsfeest van de Amsterdam Fashion Week en de show van Spijkers en Spijkers. Ik was heel verrast en blij toen ik de uitnodiging kreeg en ik ben ontzettend benieuwd naar de show en de kleding. Ik zal er waarschijnlijk binnenkort wel over bloggen!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

31 opmerkingen:

  1. Wel leuk druk zo te horen. :) Je herinnert me er aan dat ik nog een nieuw identiteitsbewijs moet aanvragen! Jeetje bijna vergeten! Snel doen vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Veel plezier vanavond, ik kan helaas niet...

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoo tof dat je naar AFW mag :D Have fun!
    En oohhh, je moet ook een keer zo'n fruitdrankje voor mij maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke foto's! Wat leuk dat je naar de AFW gaat, ik ben jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat shortje is super mooi! Wat leuk dat je naar de AFW gaat. Ben benieuwd wat je gaat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat tof zeg, heeeel veel plezier vanavond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O my god, die smoothie ziet er echt lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke foto's weer! Dat shortje is zo leuk hihi. Veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel plezier vanavond! Oh, en je shortje is leuk, niet terug brengen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel plezier meid, ik vind het zo jammer dat ik niet mee kan! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Was je naar bataviastad? Daar was ik laatst in de Lindt winkel. Lindt-chocola met kokos ftw. Veel plezier bij AFW!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk! :)
    Dat fruit ziet er zo lekker uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke instagram post! Was super leuk om je gister een keer gezien te hebben :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke foto's! En wat tof dat je naar de opening van Amsterdam Fashion Week mocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love your picture's! Volgens mij was de show van Spijkers en Spijkers echt fantastisch! Tenminste ik las al wat verhalen op twitter etc! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Op die eerste foto ben je super schattig! Wist je al lang natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De store met alleen maar chocolade? HEAVEN YES! Oh my god, amen. Heerlijk joh! :) Maar je horloge.. you look always fab. Gezellig met die dames, was ook een leuke vlog geworden van Joos!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die shorts moet je echt houden!

    Liefs, Mariette

    PS. Was echt leuk om je te ontmoeten gisteren, bedankt nog voor het opzoeken van de treingegevens ^^.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie foto's, die shorts zijn geweldig! Ik zou ze houden :-) Ben benieuwd naar je foto's van de Fashion Week!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk! Het broekje moet je trouwens écht houden, hij is heel mooi. Gaat je vast goed staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Al jouw foto's zijn zo mooi, mijn Instagram staat vol met onzin foto's haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.