Animals,

HOTSPOT LILLE / The zoo (free entrance)

7/29/2013 Pixels By Emilia 20 Comments

English: Before my friend and I travelled to Lille, we searched for some information about the city and found out there was a zoo. The entrance was free and the zoo was pretty close to our hotel, so we decided to go there. I didn't expect a big zoo, since the entrance was free, but I have to admit they had a lot more animal species than I thought they would! Of course the zoo isn't gigantic, but it's big enough to stroll around for a few hours.

Nederlands: Voordat we naar Lille vertrokken, hadden we al wat informatie opgezocht over de stad en kwamen we erachter dat er een dierentuin was. De entree was gratis en het dierenpark lag op loopafstand van ons hotel, dus daar wilden we wel even een kijkje nemen. Ik verwachtte een kleine dierentuin, omdat we geen entree hoefden te betalen, maar ze hadden toch meer dieren dan ik had gedacht! Het is natuurlijk geen gigantisch park, maar zeker groot genoeg om een paar uurtjes rond te slenteren.




English
: When you've seen all animals, you can spend the rest of your day in the parc around the zoo. There are several booths with food, drinks, ice creams and slush puppies en there's a little theme parc for children (free entrance as well).
You'll find the zoo in Lille at Avenue Mathias Delobel.

Nederlands: Als je uitgekeken bent op de dieren, kun je de rest van de dag doorbrengen in het park rond de zoo. Er zijn meerdere kraampjes met eten, drinken, ijsjes en slushpuppies en er is zelfs een klein pretpark voor kinderen (ook gratis entree!).
De ingang van de dierentuin vind je in Lille aan Avenue Mathias Delobel.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

20 opmerkingen:

  1. Oh, wat een leuke tip! Volgende keer dat ik naar Lille ga, wil ik dit zeker eens zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! En door de foto van de slush puppy wil ik nu echt een slush puppy gaan halen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goede tip en wat ideaal dat je geen entree hoeft te betalen. Fijn idee om wat mooie uurtjes in te spenderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat het gratis was! Waren mijn favoriete dieren er ook? Dan ben ik namelijk echt jaloers.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha nee, je hoeft niet jaloers te zijn, ik heb geen pinguïns gespot!

      Verwijderen
  5. Wat leuk, en gratis ook! Dat maakt het vaak nét iets leuke hè :P
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, Je hebt me ook echt overtuigd om een keer naar Lille te gaan. Lijkt me prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik zeg: doen! Het is echt een heerlijke stad en nog redelijk dichtbij ook!

      Verwijderen
  7. Wauw gratis entree? Hoe tof! Ziet er super leuk uit, mooie foto's heb je gemaakt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, wat ontzettend leuk zeg! Free entree?! WOAAA! Top! :') Ben en blijf een Nederlander.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's zeg! Ik ga je volgen op Bloglovin!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! En top dat de entree gratis was, de dierentuinen hier zijn tegenwoordig zo belachelijk duur...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De eerste twee foto's zien er echt gezellig uit, zo naast elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh de vogel en het stokstaart beestje. Ik smelt. Wat een schatjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.