Beauty,

FRAGRANCE / Closer by Halle Berry

7/08/2013 Pixels By Emilia 16 Comments



English
: I fell in love with a scent again! Remember when I wrote about Your Life by Esprit and Guess Girl? Those are fresh, fruity, girly perfumes. This one is totally different. Heavier, but in a good way. It's 'Closer by Halle Berry' I'm talking about and today I'll dedicate a post to it, since I like it so much.

Nederlands: Ik ben weer verliefd geworden op een luchtje! Kun je je nog herinneren dat ik schreef over Your Life by Esprit en Guess Girl? Dat zijn frisse, fruitige, meisjesachtige geurtjes. Dit luchtje is totaal anders. Zwaarder, maar op een goede manier. Ik heb het over 'Closer by Halle Berry' en vandaag zal ik er een stukje over schrijven, omdat ik het zo'n heerlijk parfum vind.


English: First of all, the packaging and the bottle: amazing! Classy and elegant, just how I like it. It looks luxurious, but not too much.

Nederlands: Allereerst, de verpakking en de flacon: prachtig! Strak en chic, ik houd ervan. Het ziet er luxueus uit, maar niet op een overdreven manier.



English: As I mentioned in my other perfume reviews, I'm pretty bad at describing scents. But I'll try. The first thing I thought of when I smelled this scent was mens perfume. That means it's quite a unisex smell. Watch out your dad or boyfriend doesn't steal this perfume!
'Closer' smells flowery and woody and although it contains raspberry, I don't think it smells fruity. But hey, maybe that's just me.

Nederlands: Zoals ik in al mijn parfumreviews aangeef, ben ik ontzettend slecht in het beschrijven van geuren, maar ik zal het proberen. De eerste keer dat ik aan dit luchtje snuffelde, deed het me denken aan een mannengeurtje. Het is dus een beetje een unisex luchtje. Oppassen dat je vader of vriend er niet met dit parfum vandoor gaat!
'Closer' ruikt bloemig en houtachtig en al zit er framboos in, vind ik het absoluut niet fruitig. Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn neus liggen.

English: Yes, I like this scent! I thinks it's especially lovely to wear during a night out, since it's a bit heavier than the other perfumes I own.
'Closer' is now for sale and a bottle of 30ml gets sold for around €25.

Nederlands: Ja, ik vind het een lekker luchtje! Vooral voor een avondje uit vind ik het geurtje geschikt, omdat het net wat zwaarder is dan mijn andere parfums.
Enthousiast geworden? 'Closer' ligt nu in de winkels en een flesje van 30ml is te koop voor ongeveer €25.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

16 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd naar de geur! De flacon vind ik zelf ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geschreven! :) Lijkt me best een lekkere geur, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, nu je het zegt: ergens doet het me denken aan een mannengeurtje! Aangezien ik gek ben op mannengeurtjes, zal dat ook verklaren waarom ik hem zo lekker vind ruiken. Dit is absoluut mijn favoriet voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, de flacon is inderdaad prachtig! Ik ben nu wel heel erg benieuwd geworden naar de geur! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd, maar de flacon ziet er inderdaad alleen al mooier dan mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb hem laatst in de winkel opgespoten. En inderdaad: wat is ie lekker! Binnenkort staat ook deze bij mij thuis:) XO

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, ten eerste ziet hij er inderdaad erg mooi uit! Al vind ik de kleur combinatie goud, wit en zwart altijd mooi! Ik wil binnenkort ook op zoek naar een iets zwaardere parfum, lijkt me lekker voor wanneer de herfst weer komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Unisex geuren zijn goddelijk, vind ik ook van Chanel Blue ofzo, mannengeur maar guuurl.. een vrouw zou het ook zo kunnen dragen. Nouja, hij is zo lekker dat ik hem wel wil dragen. xD Schitterende pictures en ook de prachtige flacon.. je zet het echt zo goed op de foto. Ergens kan ik de geur ruiken! :p

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij lijkt me zo lekker ruiken! En mooi is die ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mannengeuren zijn verslavend om aan te ruiken, damn. Ik douchte me eerder wel eens met mannen shower gel, want die geur gewoon hé, grieuw haha! Dan heb je nu een unisex, dat klinkt al helemaal te gek! Het lijkt me een heerlijke parfum en de flacon ziet er strak & super uit! I like! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.