Event,

FASHION WEEK / Spijkers en Spijkers

7/14/2013 Pixels By Emilia 22 Comments

English: As I told in my previous post, I went to the Amsterdam Fashion Week last Friday. Oh how amazing that was!
Today I'll write about that day/evening and I also have some pictures and a video of the fashion show of the Dutch brand Spijkers en Spijkers that I want to share. Hope you like it!

Nederlands: Zoals ik in mijn vorige artikel al vertelde, ben ik afgelopen vrijdag naar de Amsterdam Fashion Week gezien. Wat was dat ontzettend gaaf!
Vandaag zal ik een stukje schrijven over hoe de dag/avond verliep en een paar foto's laten zien van de show van Spijkers en Spijkers. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien!




English: I met up with some fellow bloggers and together we went to the opening party that was organized by Colgate. At that party the new toothpaste of that brand was launched, we got some bites and drinks and you could get interviewed if you wanted to.
After the party we all went to the fashion show of Spijkers en Spijkers, that was pretty amazing. The clothes were really wearable and I'd love to add some of the pieces to my closet. Especially the suits, shorts and the shoes, love!
I tried to make some close-up pictures of the clothes, but that turned out to be impossible with my compact camera (it really is about to be time I start saving money for an SLR camera). So the pictures in this article are meant to give you an impression of the atmosphere during the show. Underneath the pictures you'll find a video that Joyce made, that shows the collection really well!

Nederlands: Ik had op het station afgesproken met wat blogvriendinnen en nadat we onze polsbandjes hadden gehaald, gingen we naar het openingsfeest van Colgate. Daar werd de nieuwste tandpasta van dat merk gelanceerd, kregen we een hapje en een drankje en kon je meedoen met een interview.
Daarna gingen we met z'n allen naar de show van Spijkers en Spijkers, die was ontzettend gaaf. De meeste kleding was hartstikke draagbaar en zou ik best willen hebben. Vooral de broekpakken, korte broekjes en de schoenen, wauw!
Ik heb geprobeerd om close-up foto's van de kleding te maken, maar dat bleek onmogelijk met mijn compactcameraatje (het wordt tijd dat ik eens voor een spiegelreflex ga sparen). De foto's in dit artikel zijn dus bedoeld om een beetje een indruk te geven van de sfeer tijdens de show. Onder de foto's staat een filmpje van de show dat Joyce heeft gemaakt, dat laat de collectie heel mooi zien!


English: If the video doesn't work, you can watch it on Joyce's youtube channel as well.

Dutch: Als het filmpje niet goed werkt, kun je het ook bekijken op het youtubekanaal van Joyce.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

22 opmerkingen:

  1. Lijkt me zó leuk om een keer mee te maken! Ik ben nog nooit bij de AFW geweest, maar dit zit er heel gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je mijn filmpje hebt gebruikt! :) Ik vond de show echt prach-tig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt tof dat je erbij was, lijkt me zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond het echt geweldig!!! :D Echt super tof om mee te maken! En om jou weer te zien!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk! Ik was ook uitgenodigd dankzij m'n blog, maar helaas... Ik had geen vervoer :(.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaaff! Lijkt me leuk om zoiets mee te maken! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was echt zo gaaf! En inderdaad, ik zou sommige kledingstukken ook wel in mijn kast willen hebben :) Leuk om je ontmoet te hebben. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk filmpje! Ik vond het met een spiegelreflex soms ook moeilijk foto's maken hoor, want soms was de belichting super slecht haha.

    Liefs,
    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er echt mooi uit Emilia! Ik heb de show al op veel blogs voorbij zien komen, het was vast leuk. Je foto's zijn mooi geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De sfeer lijkt me echt geweldig daar! Het ziet er tof uit én wat super dat je aanwezig mocht zijn! Ik zag bij iemand anders ook al een playsuite in blouse vorm langs komen, oh wat vond ik die geweldig! Het leek me een gave collectie die werd geshowd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was echt een waanzinnige avond, vond het super met jou <3 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woa, wat ontzettend gaaf joh! :) Supervet ook om te zien, best speciaal Emilia. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Whutt op de 3de foto staat Bastiaan van Schaik gewoon lol. En die langharige dude. En daarnaast Marielle van Breugem? Beetje slechte camera idd haha. Moet zeggen dat ik het wel vrij saaie outfits vind voor op een catwalk. Maar supervet dat je erheen bent geweest!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.