Fashion,

EMERGENCY SHOPPING

7/02/2013 Pixels By Emilia 33 Comments

Cream cut-out dress / Printed playsuit / Red playsuit / Black mesh playsuit
Red sandals / Black pumps / White plateau heels / Grey sandals
English: It's summer, sun is shining, it's getting warmer and... I just found out that my closet totally lacks of summer clothing. Time for some emergency shopping, I thought. I already dropped a black playsuit in my digital shopping basket and I'm craving for some lovely dresses as well. But I'm not ordering too much yet, since I'm going shopping with a friend next week and I want to have some money left to spend that day.
Is your closet summer proof already?

Nederlands: Het is zomer, de zon schijnt, het wordt steeds warmer en ik... ben er zojuist achtergekomen dat ik nauwelijks zomerkleding in mijn kast heb hangen. Tijd om te spoedshoppen! Ik heb al een zwarte playsuit in mijn digitale winkelmandje gedropt en ik wil ook nog een paar leuke jurkjes. Maar die bestel ik nog niet, want volgende week ga ik naar de stad met een vriendin en dan wil ik ook nog wat geld uit kunnen geven.
Is jouw kledingkast al zomerproof?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

33 opmerkingen:

  1. De 3e outfit, I LOVE! Die combinatie is echt praaachtig, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moooi! Mijn kledingkast is summerproof zat, maar ik vind dat het meeste erg casual is, maar goed, misschien is er ook weinig nette werkkleding wat luchtig en summerproof is (op de doorzichtige blousen na).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke wishlist, ik hou van jumpsuits! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet genoeg proof naar m'n zin, maar hij kan ermee door haha ;-)

    Ik vind alles wat je hierboven gezet hebt, allemaal even leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ook graag nog een leuke playsuit voor op vakantie :) Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn kledingkast is al zeker zomerproof! Heb heel wat jurkjes, shorts en tops :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke items! Ik heb wel genoeg zomerkleren, tenminste, voor de Nederlandse zomer dan. Dat is toch 3x niks haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind de rode playsuit erg mooi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeeh die jump suits zien er leuk uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke items! Helaas is mijn garderobe al zomer proof ja. Maar ach, nog zomerder proof kan ook geen kwaad ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb nog een playsuit nodig haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke items! Mijn kast is half summerproof, maar morgen ga ik heerlijk winkelen :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De eerste 2 paar schoenen en de laatste 2 playsuits zijn mooi!
    En ze combineren ook nog eens leuk met elkaar. ;)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kleding heb je uitgezocht! Veel plezier met shoppen er is nu overal sale dus dat komt goed uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn kledingkast summerproof? Mwah, niet echt :p

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wil al heel lang een vrolijke jumpsuit maar kan ze bijna nergens vinden. Verder heb ik nog wel aardig wat, dat van vorig jaar kan aan mij ook nog!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben er volop mee bezig om mijn garderobe uit te breiden! :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die witte plateau heels zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zien die play-suits er mooi uit! Ik ben alleen altijd zo bang dat ze mij niet staan. Misschien toch maar eens proberen. Zomerproof is mijn kledingkast nog niet, heb net heel veel weggedaan. Dus dit zijn goede tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nee, mijn kledingkast is absoluut niet zomerproof. Maar omdat het weer nog niet echt doorzet, heb ik ook nog helemaal geen zin om te zomershoppen. Haha, ja shoppen is niet altijd mijn ding nee. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goede keuzes! Ik heb ook last-minute nog wat zomer items geshopt! Haha!
    With love,

    Joy
    justlikesushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De cream cut-out dress! Gimmmme :D! Die is echt prachtig! Mijn kledingkast is nu aardig zomerproof - al kan ik niet genoeg krijgen van zomerkleding, haha! Ik ben benieuwd wat je gaat shoppen en of je slaagt volgende week in de stad met je vriendin! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mijn kledingkast is half zomerproof, ik heb genoeg shorts, maar ik zoek nog wel wat leuke tops en eventueel rokjes (het liefst maxi skirts). Dus voordat ik op vakantie ga wil ik nog wel even shoppen :D Deze playsuits vind ik heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk om te zien! :) Ik moet ook echt eens gaan kijken wat ik nog nodig heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie collage en mooie schoenen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb vorige week ook moeten spoedshoppen. Ik heb genoeg zomerkleding, maar helaas zitten er heel wat nieuwe kilo's aan ( huil huil ) dus ik heb maar snel een beetje zomer kleding gekocht zodat ik het overleef in spanje haha! En ik wil trouwens ook nog steeds heel graag een jump/playsuit!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. De Black mesh playsuit vind ik het tofste!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.