Lille,

CITY TRIP / Lille

7/16/2013 Pixels By Emilia 30 Comments

Photo: source


English
: Woohoo, I'm almost going on a holiday! Last week I booked a spontaneous city trip to Lille (France) with my friend Janneke and tomorrow we're already going there. So excited! I've never been to Lille before, but I heard the atmosphere is lovely and the city is beautiful, so I can't wait.
We're staying in Lille for five days and I can't promise I can post updates on my blog until Sunday, but I'll write about the trip as soon as possible!
Have you ever been to Lille? And do you have tips for hotspots or must sees?

Nederlands: Woehoe, ik ga bijna op vakantie! Vorige week heb ik samen met een vriendin een spontane citytrip naar Lille (Rijsel, in Frankrijk) geboekt en morgen vertrekken we al. Ik heb er ontzettend veel zin in. Ik ben nog nooit naar Lille geweest, maar ik heb gehoord dat het er ontzettend gezellig en mooi is, dus ik ben benieuwd!
We blijven er 5 dagen en ik kan niet beloven dat ik in de tussentijd mijn site kan updaten (ligt er een beetje aan hoe het internet daar is), maar ik zal jullie zo snel mogelijk laten weten hoe het was!
Ben jij wel eens naar Lille geweest? En heb je nog leuke tips voor hotspots of must-sees?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

30 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier en geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk om zo een spontaan reisje te doen! Ik ben nog nooit in Lille geweest (helaas). Have fun!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk!
    Ik ben naar Lille geweest met school.
    Het is inderdaad een mooi stadje.
    Je moet zeker naar de Kiko en Sephora gaan :)
    veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier!!! <3 Geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooo leuk! :D
    En lekker veel Kiko shoppen he!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben er nog nooit geweest. Veel plezier daar! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Neem maar genoeg centjes mee! Ze hebben echt superveel winkels! Vergeet zeker niet EuraLille te doen. Èn ze hebben er TWEE Sephora's :) !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, supervet joh! Ga er heerlijk van genieten dame en maak zoveel mogelijk foto's - want daar ben jij een baas in! - zelf ben ik er nog nooit geweest, waardoor ik je helaas ook niet op weg kan helpen. Hopelijk is het zalig weer. Enjoy it en haaaave fuuun! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk, veel plezier!
    Ik vind het altijd zo schattig klinken... ;)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je moet zeker even langs het winkelcentrum Euralille! Dit zit vlak bij het station! Hier zitten allerlei winkels zoals New Yorker, Bershka, New Look, H&M, ZARA, Mango, etc. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Ik ben er zelf nog nooit geweest.

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk zo'n spontane vakantie :) veel plezier! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat super leuk! heel veel plezier! ♥

    www.glamorousvision.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk! Ik ben er ook nog nooit geweest, dus ik ben benieuwd met wat voor verhalen je terug komt. ;) Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik las het op twitter! Heel erg veel plezier Emilia!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk zeg zo'n spontane vakantie, heel veel plezier!

    Helaas ben ik zelf nog nooit in Lille geweest dus ik heb geen tips voor je.



    www.style-chameleon.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk heel veel plezier! Super blog heb je! Ik volg je nu met bloglovin’ XX

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.