Lille,

CITY TRIP / Back from Lille

7/22/2013 Pixels By Emilia 22 Comments



English
: Home sweet home! Yesterday I come back from 5 amazing days in beautiful Lille. I had so much fun! We've done and seen and shopped a lot and I'll write a few posts about the city and the hotspots soon. And I might upload a shoplog as well, if you like, since I bought so many clothes and beauty products.
How's your vacation so far?

Nederlands: Home sweet home! Gisteren ben ik thuisgekomen na 5 geweldige dagen in Lille. Het was ontzettend leuk! We hebben heel veel gedaan, gezien en geshopt en ik zal snel een paar artikelen schrijven over de stad en de hotspots. En ik wil ook nog een shoplog uploaden, want ik heb een hoop leuke kleren en beautyproducten gekocht!
Hoe is jullie vakantie tot nu toe?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

22 opmerkingen:

  1. Leuk dat je het fijn hebt gehad, ik ben benieuwd!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woaaa, welkom terug lady! Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad. :) YES, shoplog. YAY! Ik ben benieuwd naar je aankopen, maar ook je artikelen. ^^ Curious naar ya pictures!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel erg benieuwd naar je verhalen en koopjes! Mijn vakantie is goed begonnen! Met dit heerlijke weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig heb je het zo leuk gehad!
    Een shoplog zou erg leuk zijn (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lille is zo'n leuke stad! Ben wel erg benieuwd naar de shoplog :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het zo leuk was! Ga je nog een shoplog doen?
    Ik ben nu in Parijs, wat ook heel leuk, maar heel warm is :)
    Liefs, Bo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! Ben heel erg benieuwd! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, Lille! Ik ga bijna naar Londen dus ik mag niet klagen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ben benieuwd naar de shoplog! hoor echt van superveel mensen dat lille een mooie stad is!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben erg benieuwd naar de foto's! Ik wil ook erg graag een keer naar Lille! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je het leuk hebt gehad! Ben benieuwd naar de artikelen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ik ben benieuwd! Lille ligt helemaal niet ver van mij vandaan en ik wil er graag nieuwe plekjes leren kennen!

    Liefs,
    Marlies (www.goldenmirrorsandpinkbows.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat het leuk was! Ben benieuwd naar je shoplog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi dat je het leuk hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aaah, lekker man! Ben benieuwd naar alle verhalen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mag ik in die foto wonen? Wat snoezig! En mijn vakantie is wel oké hoor (zolang het niet zo waaarrmmmm is)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt gaaf! Ik ben benieuwd naar je ervaringen en tips, want Lille staat ook nog op mijn to-do lijstje. Hopelijk heb je een heerlijke tijd gehad! Welkom thuis xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat tof dat je naar Lille bent geweest! Ik zag al wat leuke foto's voorbij flitsen :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.