Personal

YOU PROBABLY DIDN'T KNOW #7

6/24/2013 Pixels By Emilia 25 Comments

Dutch: Klik op 'Read more' voor de Nederlandse tekst.

English: It's been a month since my last 'You probably didn't know' post, but finally I wrote a new one! Another list of five facts that you probably didn't know about me.
1. I've read all parts of the Harry Potter series so often, that I lost count. That's how much I like those books. And I'm not even a fantasy lover!
2. I don't mind running errands at all, I actually love it. Guess that's part of my shopping addiction. I especially like Asian supermarkets or organic food stores.
3. When I apply my perfume, I always have to sneeze. Always.
4. Before I started with my current study (skin therapy), I studied something else: business communication. I quit after half a year, because I thought it was pretty boring.
5. Sometimes I wonder if my skin lacks of pigment, since I'm incredibly pale. I never get a tan and (luckily) I also never get red.

Dutch: Het is alweer een maand geleden dat ik mijn laatste 'You probably didn't know' heb geüpload, maar ik heb er eindelijk weer eentje gemaakt! Een nieuw lijstje van vijf feitjes die jullie waarschijnlijk nog niet over me wisten.
1. Ik heb alle delen van de Harry Potter-serie zo vaak gelezen, dat ik de tel ben kwijtgeraakt. Zo leuk vind ik die boeken. En ik ben niet eens een fantasy-fan!
2. Ik vind het absoluut niet erg om boodschappen te doen, ik vind het zelfs leuk! Dat zal wel bij mijn shopverslaving horen. Ik vind het vooral leuk om rond te neuzen in Aziatische toko's of biologische supermarkten.
3. Als ik mijn parfum opspuit, moet ik altijd niezen. Altijd.
4. Voordat ik begon met de opleiding die ik nu doe (huidtherapie), heb ik een halfjaartje bedrijfscommunicatie gestudeerd. Ik ben ermee gestopt, omdat ik het niet interessant vond.
5. Soms vraag ik me af of ik geen pigment in mijn huid heb, zo bleek ben ik. Ik word écht nooit bruin. Gelukkig word ik ook nooit rood.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

25 opmerkingen:

  1. haha, niezen? Echt? Zo grappig en best wel irritant kan ik me inbeelden (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat niezen herken ik wel haha! Dat heb ik niet altijd maar wel vaak. En boodschappen doen vind ik ook zo leuk! In je hoofd allerlei receptjes bedenken die je met alles kunt maken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig dat je dan moet niezen :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke feitjes weer! Ik ben ook helemaal dol op Harry Potter en kan de boeken niet vaak genoeg lezen. Boodschappen doen blijft gewoon leuk. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit zo leuk om te lezen! Interessant :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te lezen! Zelf moet ik soms inderdaad ook niezen als ik parfum opspuit, maar gelukkig niet elke keer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te lezen! En Harry Potter is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, die laatste :P Ik vraag me dat ook vaak af, ik smeer daarom ook lekker met zelfbruiner. Niet echt gezond, but I can't help myself. Ohh en mijn zus is ook helemaal fan van de Harry Potter reeks, ze dwingt me nog steeds om er ook aan te beginnen!

    x Irene
    SISTERS IN PARADISE

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te lezen weer! ik vind het ook altijd leuk om boodschappen te doen haha, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat van die opleiding wist ik! En dat je bleek bent wist ik ook hahah!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om te lezen! Ik moet vaak niezen als ik mascara opdoe en dan zit het allemaal onder m'n ogen, omdat ik m'n ogen dichtknijp...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het laatste feit herken ik zo erg. Ik word bijna niet bruin, alleen maar rood. Haha leuk om te lezen weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk om te lezen! Ik vind het ook super leuk om boodschappen te doen haha! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke weetjes!
    Haha niezen als je parfum opdoet? aahw.
    Ik vind Harry Potter boeken ook superleuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als je alle boeken zo vaak hebt gelezen dan zijn de Harry Potter Studios in Leavesden (vlakbij Londen) ook echt iets voor jou. Ik ben er afgelopen maand geweest en het was geweldig!
    Voordeel trouwens dat je ook niet rood wordt! Ik wordt altijd super rood als ik ook maar even in de zon heb gezeten..
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke feitjes, ik moet ook vaak niezen na parfum of deo haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind feitjes altijd erg leuk om te lezen! Ik moet ook bekennen dat ik de boeken & de films van HP ook erg veel heb gelezen/heb gezien. Ik moet zelf ook vaak niezen na het opspuiten van parfum, erg vervelend soms!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk om weer wat feitjes over je te lezen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Maar je bent zo mooi bleek, wat trouwens wel meevalt, but it looks gorgeous! :) Wow, HP is ook awesome, vooral die choco kikkers en de smekkies.. Oh jep. Lovely. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Altijd tof om dit te lezen, ookal wist ik een paar dingen wel van je hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze tag is altijd zo leuk om te lezen! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg leuk om te lezen en wat een prachtige zelf portret. <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.