WINACTIE! - Reminder

6/29/2013 Pixels By Emilia 10 Comments


Coca Cola Back Cover
 - Case-Mate Panda Cover - SwitchEasy Kirigami Cover - Diesel Snap Cover


Maak jij al kans op een iPhone- of iPadhoesje? Je mag zelf een hoes/sleeve/case uitkiezen ter waarde van maximaal €30 op Iphone-cases.nl of Ipad-center.nl. De winactie loopt nog tot en met morgen, aanstaande maandag (1 juli) wordt de winnares gekozen! Klik hier om te zien hoe je mee kunt doen. Succes!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

10 opmerkingen:

  1. Wauw leuk! Ik ga nog even mee doen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk zeg! Ik heb helaas geen iPhone of iPad :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het eerste hoedje is echt ontzettend leuk! Ik doe al mee, dus ik ben benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. TE leuke hoesjes! Nu baal ik dat ik geen iPhone of iPad heb, boehoe :(.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat derde hoesje ziet er erg leuk uit! Helaas heb ik geen iphone.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een onwijs gave hoesjes! Balen dat ik geen iPhone heb... Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke hoesjes.. Ik heb NOG geen iPhone, ben er druk mee bezig haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat ze geen backcovers hebben voor de iPad 1, anders had ik zeker mee gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik deed al mee :) Ben benieuwd naar de uitslag! :D

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.