WIN! - Hoes voor je iPhone of iPad

6/12/2013 Pixels By Emilia 34 Comments


Peacock Case
 (iPhone 5) - Butterfly Case (iPhone 5) - Diesel Vintage Case (iPhone 4) - Diesel Pink Case (iPhone 4)
Croco Case (iPhone 3G) - Flamingo Case (iPhone 5) - Striped Sleeve (iPad 2/3/4)

Vandaag heb ik een ontzettend toffe winactie voor jullie! Ik heb eindelijk (na heeel lang twijfelen) een facebookpagina aangemaakt voor mijn site en daar hoort natuurlijk een leuke openingsactie bij!

Wat kun je winnen?
Een hoes/sleeve/case voor je iPhone of iPad van Iphone-cases.nl of Ipad-center.nl!
Het maakt niet uit welke iPhone of iPad je hebt, op de sites verkopen ze hoesjes voor alle typen. En het leukste? Je mag zelf een hoesje uitkiezen ter waarde van max. €30! De hoesjes hierboven zijn voorbeelden waaruit je kunt kiezen, maar op de sites staan nog veel meer gave cases.

Hoe kun je winnen?
– Like de nieuwe facebookpagina van mijn blog: Facebook.com/PixelsByEmilia.
– Laat hieronder een comment achter met je e-mailadres en vertel welk hoesje jij zou willen winnen.

De winactie duurt tot het einde van de maand, je kunt meedoen t/m 30 juni. Op maandag 1 juli zal ik de winnaar/winnares een mailtje sturen. Succes!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

34 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige hoesjes! Jammer dat ik geen iPhone of iPad heb :( ... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke win actie Emiel!! En super getimed ook want deze "ik ga door het leven zonder smartphone"- meid krijgt morgen haar iPhone binnen!! Aaah vind het stiekem zo spannend haha!

    Die grijze aluminium hardcover is echt onwijs mooi maar ik ga zo nog even verder neuzelen op de site denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat tof! Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een hoesje gehad die duurder was dan 10 euro haha!
    Dus het lijkt mij fijn om een keertje een goed hoesje te kopen.
    Ik heb jouw nieuwe facebookpagina geliked en het hoesje dat ik zou willen winnen is de Griffin - Adidas miCoach Sportarmband iPhone. Ik ben van plan om weer met te hardlopen dus zo'n sport hoes is zeker geen overbodige luxe! Ook kan mijn vader die dan ook gebruiken als hij gaat sporten dus dat is ook weer handig :)!
    Liefs, Jessy
    makeablejw@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeeeh ik doe heel graag mee! Een hoesje voor m'n iPhone kan ik altijd wel gebruiken! Ik volg jou op FB, leuk dat je nu ook een pagina hebt! Ik zou gaan voor deze: http://www.iphone-cases.nl/switcheasy-lanyard-iphone-5-blossom-pink.html. Echt heel cute!! Of deze: http://www.iphone-cases.nl/switcheasy-kirigami-iphone-5-heart-white.html. Ik kan niet kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk!
    Ik doe mee voor de iPad case.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk! Ik heb nét een nieuwe iPhone 5, dus ik doe heel graag mee! :)
    Ik heb je Facebook geliked en als volger op Bloglovin' zag ik je winactie!

    Dit neonroze hoesje zou echt een knallende eye catcher zijn om mijn witte iPhone 5!
    http://www.iphone-cases.nl/xqisit-iplate-glossy-iphone-5-pink.html

    x. Michelle (m.chell@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe mee! Ik heb je facebook pagina geliked :) Ik heb een witte iPhone 5 en ik zou dit hoesje echt heel graag willen winnen: http://www.iphone-cases.nl/case-mate-creatures-iphone-5-pinky-pink.html

    mijn email is koolenanne@gmail.com

    Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohjeee, ik ben helemaal verliefd op heel veel hoesjes! HOE MOET DAT NOU!? :O
    Zit al zeker een half uur rond te kijken zonder te kunnen kiezen, en dat terwijl ik eigenlijk mijn AK PO zou moeten maken... oeps :D
    Ik denk dat dit toch de favoriet is...

    http://www.iphone-cases.nl/griffin-outfit-flock-iphone-4s-olive.html
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga huilen in een hoekje want ik heb geen iPhone of iPad :(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé, als je er een iPhone bij doet, zou ik best mee willen doen. Gek genoeg heb ik zo'n vermoeden dat dat niet gaat gebeuren. Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke winactie! Ik heb pas een Iphone maar nog geen hoesje dus ik doe graag mee! ^^
    Hele leuke hoesjes hebben ze maar de Avant-garde Blossom vond ik het leukst!
    Email: lie-ying_wu@live.nl

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik like je facebook natuurlijk, hoe kan ik die nou niet leuk vinden hihi! Ik vind het hoesje Case-Mate - Glam iPhone 4(S) in de groene kleur heel erg gaaf! Ik hou van die glitter hihi!
    Mijn mailadres is: info@birdsandbeez.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk dat je een Facebook-pagina hebt, ik like hem nu hoor! :D

    Ik doe ook meteen mee met je winactie! Ik kan nu nog niet echt een hoesje kiezen, maar ik vind de Glitz iPhone 4 onder andere leuk!

    Xx Alex
    ilumuoti@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, ik doe graag mee. Ik vind dat pauwenhoesje wel heel mooi! Hoe gaaf zou dat staan?! Dan ben ik echt zo trots als een pauw :)

    Groetjes Karlijn
    karlijnvdwijk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een toffe hoesjes! Vooral die met de vlinders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuke win actie! Gefeliciteerd met je facebook pagina haha!
    Lijkt me super leuk om een iPad hoes te winnen! We hebben thuis net een nieuwe Ipad, dus dat zou erg leuk zijn, en ik denk dat mijn ouders daar ook erg blij mee zullen zijn!

    Ik heb je facebookpagina geliked!
    suze.donderwinkel@hotmail.com

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee. Mijn keuze is gevallen op een kek dierenprintje: CoverBee - iPad mini Sleeve.

    sepia@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dankje voor je leve reactie! Wat een leuke winactie! Ik doe graag mee. Ik heb je facebookpagina geliked. Ik vind heel veel iphone5 hoesjes leuk, maar ik heb uiteindelijk gekozen voor de switcheasy-kirigami iphone 5 hoes met hartjes in het wit :) mijn emailadres is confashionsandmore@hotmail.com. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je facebook-pagina, ik heb hem geliked :) Je winactie komt als geroepen, ik heb echt dringend een Iphone case nodig! Ik heb hem helaas op de grond laten vallen en heel mijn achterkant is gebroken en hier staan een paar toffe hoesjes bij!

    Mijn email is: marenlotte@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik ben zo blij metdeze win actie eindelijk een leuke case voor mn iphone ik zou het liefst deze hebben: http://www.iphone-cases.nl/diesel-snap-cover-iphone4-diesel-allover.html omdat er heel vaak diesel opstaat en zo heet mijn pas overleden hond dus vond ik die wel heel erg leuk

    groetjes yentl email: yentlmeeuwissen@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oehh I love iPhone hoesjes! Ik heb je pagina geliked en ik vind het Incipio - Feather Case iPhone 4(S) (pearl coral) hoesje het leukst!
    xxx
    thestyleblondie@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke winactie!
    Ik doe mee, ik heb je facebookpagina geliked.
    Ik wil dit hoesje het liefst: http://www.iphone-cases.nl/case-mate-creatures-case-iphone4-xing.html voor de Iphone 4.

    xxxx
    jialing-huang@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke actie!
    Ik zou dolgraag de Coca Cola Back Cover winnen.
    -x-
    tulkens_sara@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. haha oeh last minute!
    ze hebben niet echt leuke 3gs hoesjes, maar zo'n sportarmband is handig!
    misschien ga ik dan eindelijk hardlopen.. haha ;)
    annelien.vdlinden@gmail.com

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. super leuke winactie! ik heb echt net een iphone 5 en verzamel nu dus ook leuke hoesjes..Ik zou voor een heavy duty case gaan, omdat ik mijn iphone al een paar keer heb laten vallen.. oops hahah! en ik ben ook last minute hihi :p dasha_dubero_06@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super leuke winactie! Ik like je facebook pagina :) Ik vind dit hoesje helemaal geweldig: http://www.iphone-cases.nl/switcheasy-kirigami-iphone-5-heart-white.html die zou ik dus ook graag willen winnen!
    Mijn email is afashionwayoflife@hotmail.com
    Nu heel hard duimen dat ik win, want deze is zo mooi! :DDD

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hey! leuke actie en super leuke blog!
    Ik kan wel een hoesje gebruiken voor mijn nieuwe iPad of hardloopband voor de iphone!
    Hoop nog veel van je te lezen en mooie foto's te zien.
    Mijn email is fwbrando@live.nl
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mijn e-mailadres: laulia123@gmail.com
    Ik heb je pagina geliked en ik zou graag het appelblauzeegroene hoesje met de vlinders winnen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke winactie, super leuk blog ook trouwens. Ik houd je blog in de gaten voor de volgende winactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik doe mee :)
    florentienpadberg@gmail.com
    ik vind die groene/mintgroene met vlindertjes heel mooi :)
    ik hoop dat ik win x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jammer dat ik de winactie nu pas zie, wanneer is de volgende mogelijkheid?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.