TIP! - STYLEDISCOUNT (Kortingscodes voor o.a. C&A en H&M)

6/05/2013 Pixels By Emilia 19 Comments



English: Today I'm writing about a website with discount codes that I recently dicovered. But since it's a Dutch website, I decided to write this post only in Dutch. Hope you don't mind!

Nederlands: Als ik online ga shoppen, zoek ik altijd eerst even naar een kortingscode voor de site waarvan ik iets ga bestellen. Dat klinkt misschien een beetje sneu, maar eerlijk is eerlijk, het kan soms best een hoop geld schelen! Meestal google ik naar zulke codes, maar nu heb ik een handige site gevonden waar ontzettend veel kortingen zijn verzameld: Stylediscount.nl!




De website is heel duidelijk opgebouwd, maar ik heb toch nog even een plaatje gemaakt om uit te leggen hoe je een bepaalde kortingscode kunt vinden. Als je bijvoorbeeld een code van C&A zoekt, type je 'kortingscode C&A' of gewoon 'C&A' in de zoekbalk. Vervolgens vind je een artikel met als titel 'C&A'. Dat klik je aan, vervolgens klik je op 'lees meer' en dan verschijnen alle kortingscodes die je bij C&A kunt gebruiken. Makkelijk toch?

Er staan codes op de site voor ontzettend veel webshops, zoals Nelly.com, H&M, Sarenza, New Look, Zalando en dus ook C&A. Volgens mij staan zo'n beetje alle webwinkels waar ik wel eens shop ertussen, dus dat is handig!
Ook zijn er kortingen te vinden voor andere categorieën dan kleding, zoals beauty, home en lingerie.

Behalve kortingscodes voor webshops staan er op de site ook berichtjes als er bijvoorbeeld ergens een uitverkoop is begonnen of als er een Pinc Sale is geopend. (Een Pinc Sale is een pop-up outlet met veel designerkleding, die af en toe in een grote stad opduikt.) Handig om af en toe even te checken, zeker als je geld wil besparen!
Kende jij Stylediscount al? En gebruik je wel eens kortingscodes als je online gaat bestellen?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

19 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip, het kan soms echt veel schelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tip ik kende dat nog helemaal niet :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice! De link gaat alleen door naar de .com die niet bestaat dus ik denk dat het .nl moet zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt inderdaad, ik heb het aangepast. Dankjewel!

      Verwijderen
  4. Goeie tip!! Klinkt erg leuk en ga meteen een kijkje nemen!
    www.thelooksforless.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er handig uit zeg! Korting is altijd fijn :) Ik ga hier zeker een keertje kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kende de site nog niet, hij gaat meteen bij mijn favorieten :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jup ook een van mijn favorieten, super handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kende het nog niet, maar ga hem zeker nu opslaan. Thanks ;-)

    x

    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe precies hetzelfde als ik iets ga bestellen haha.
    Ik kende de site nog niet, thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eenvoudig en aan het punt van de manier waarop u uw gedachten uit te leggen is inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk dat deze kansen moeten worden gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.