TAG - LET'S GET VERRRY PERSONAL #2

6/01/2013 Pixels By Emilia 15 Comments


English
: Here's the second part of the 'Let's get very personal' tag. Again, it's in Dutch, but feel free to use the translator in the sidebar!

Nederlands: Hier is het tweede (en meteen ook het laatste) deel van 'Let's get very personal'. Ik vond het leuk om in te vullen en ik hoop dat jullie het weer leuk vinden om te lezen!


Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?

Vind ik allebei even leuk! Ik kan echt genieten van een concert van een goede artiest, maar ik vind het ook leuk om te gaan dansen. Maar niet elk weekend hoor! Ik vind het stiekem gezelliger om gewoon wat te gaan drinken in een cafeetje, waar je je vrienden gewoon kunt verstaan.

Heb je spijt van je vorige relatie?
Nee hoor. Dat was leuk voor zolang het duurde, maar op een gegeven moment was het gewoon afgelopen.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt, waardoor hij/zij moest huilen?
Ja, helaas wel. Dat was in de brugklas, maar ik weet het nog heel goed. Ik schrok er namelijk zelf van, want het was niet eens een gemene opmerking!


Ben jij iemand die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Dat lijkt me niet, ik ben al bijna 2,5 jaar samen met Michael!

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Ik heb ooit een feestje gegeven toen mijn ouders een weekendje weg waren, maar toen heeft mijn zus me bij mijn ouders verraden. Gelukkig vonden ze het niet zo erg. Het huis was gewoon nog netjes, dus er was niets aan de hand.
Maar als ik nu een feest wil geven, zou ik gewoon aan mijn ouders vragen of dat mag. Ik heb hele leuke ouders en waarschijnlijk zouden ze het geen probleem vinden.

Val je vaak voor dezelfde soort jongens?
Nee, juist niet! Ik zie eigenlijk geen enkele overeenkomst tussen de jongens die ik ooit leuk heb gevonden.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Haha, wat is veel? Ik besteed wel redelijk wat aandacht aan mijn uiterlijk, maar téveel ook weer niet.
Denk ik.



Wie heeft jou het laatst aan het huilen gemaakt?
Mijn blogvriendin Jiami, die je misschien wel kent van Lifesplash.nl. Afgelopen week heeft ze een filmpje gemaakt over haar anorexia en hoe het nu met haar gaat en toen had ik wel even tranen in mijn ogen. Ik huil trouwens helemaal niet snel, maar dat filmpje ontroerde me echt. Ze is ook zo'n schatje!
(Klik hier als je het filmpje wil zien.)

Ben jij snel jaloers?
Ik geloof het niet, meestal ben ik juist blij voor anderen als ze iets gaafs hebben!

Heb je een vriend van het andere geslacht met wie je goed kan praten?
Ja, met Bart, die ken ik van school en hij is een collega van me. Met hem kan ik altijd goed praten. Hij weet zelfs dat ik een blog heb, dus misschien leest hij dit nog wel haha.


Heb je ooit iets gedaan waarvan je altijd tegen jezelf zei dat je het nooit zou doen?
Jawel, maar niets extreems hoor! Vroeger zei ik altijd dat ik nooit een jurkje zou dragen, maar nu heb ik er toch een paar in mijn kast hangen. Ook was ik er op de basisschool volledig van overtuigd dat ik nooit make-up zou gaan dragen, daar kan ik nu alleen nog maar om lachen.

Wat is je stemming op dit moment?
Ik voel me prima! En beetje moe, want ik ben net wakker en het is nog vroeg, maar verder voel ik me goed.

Heb je gisteren met iemand gepraat tot je in slaap viel?
Gisteren niet, eergisteren wel. Michael kwam langs, maar ik had al een paar lange schooldagen gehad en ik was zó moe, dat ik gewoon in slaap viel. Oeps.


Is er de afgelopen maand iets gebeurd waarvan je heel erg blij wordt?
Ik heb een aantal tentamens gehaald, ben een paar keer uit eten geweest met vriendinnen en met mijn vriend, heb mijn familie gezien, de zon scheen, heb leuke dingen geshopt én het is eindelijk écht lente. Ja, genoeg dingen die me blij maken!

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Ik heb een paar van mijn beste vriendinnen al een tijdje niet gezien, omdat veel van hen ver weg op kamers wonen en iedereen is nu heel druk met tentamens. Ik mis ze nu dus wel een beetje! Gelukkig is het bijna vakantie en hebben we dan alle tijd om af te spreken.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Altijd.


Heb je plannen voor dit weekend?
Yes! Ik ga zo naar mijn werk, daarna ga ik naar mijn vriend omdat hij zijn verjaardag viert en vanavond gaan we misschien samen naar de film (The Hangover 3, iemand al geweest?). Morgenochtend ga ik dan weer naar huis en waarschijnlijk ga ik de rest van de zondag aan mijn schoolportfolio werken.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Yes, ik heb online geshopt! Ik heb er toevallig al een artikeltje over geschreven. Hopelijk komt de bestelling snel binnen, want ik ben heel benieuwd!

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Toen lag ik in bed een boek te lezen. Soms ga ik vroeg naar bed om nog even te lezen en dan heb ik niet eens door dat het al laat aan het worden is.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

15 opmerkingen:

  1. Zo leuk om te lezen! Ik vind die foto van jou en Michael ook zo leuk! :D Veel plezier vandaag, The hangover 3 heb ik nog niet gezien, ben benieuwd hoe je hem vindt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke vragen zeg, lekker origineel!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zulke tags blijven gewoon leuk om te lezen! Ik ga ook liever naar een cafeetje (of eigenlijk blijf ik het liefste gewoon thuis bij iemand) want het is zo irritant om niet normaal een gesprek te kunnen voeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Die foto met Michael is echt zo lief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jiami heeft inderdaad een mooi filmpje opgenomen!
    leuk om te lezen allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het filmpje van jiami had ik ook al eerder gezien, en heeft ook mij doen huilen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk om te lezen! Dat filmpje is inderdaad zo zielig.. maar wel supergoed van haar! Echt heel erg mooi om te zien. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke vragen en leuk ingevuld! Ik herken ook heel veel dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaaah dankjewel lieverd voor je linkje! Ik had nog geen tijd om een comment achter te laten om je te bedanken, maar vind het echt onwijs lief hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.