SPRING HAS SPRUNG

6/06/2013 Pixels By Emilia 37 Comments




English
: Every year I tell myself to stop taking pictures of flowers and every year I find myself in our backyard with a camera in my hands. I've got so many photographs of flowers that I could decorate all the walls in my bedroom with them. But hey, it's not my fault that nature is way too beautiful not to capture it, right?
Anyway, these are some shots I took last weekend, when I actually planned to do some homework but I couldn't keep myself from having a photo shoot with the plants.

Nederlands: Elk jaar beloof ik mezelf om geen foto's meer te maken van bloemen en elk jaar sta ik toch weer in de tuin met een camera in mijn handen. Ik heb ondertussen zoveel foto's van planten, dat ik er mijn hele kamer mee kan behangen. Maar hé, het is niet mijn schuld dat de natuur veel te mooi is om het niet allemaal vast te leggen, toch?
Deze foto's heb ik afgelopen weekend gemaakt, toen de zon zó mooi op de tuin stond dat ik meteen naar buiten ben gerend om een fotoshoot te houden met de planten.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

37 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's Emilia! ^_^
    Hihi inderdaad, de natuur is gewoon te mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foto's hebben allebei zoiets moois. Prachtig gelukt zijn ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ik snap je helemaal, bloemetjes en zon is een perfecte combinatie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi!
    En geen erg joh, ik blijf het ook doen hoor ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie foto's, mooi met de zon er zo op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Best way to procrastinate :)
    En je hele muur ermee bedekken klinkt als een mooi project!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn echt onwijs mooi! :D Ik maak ook elk jaar weer teveel foto's haha! Maar ze blijven stuk voor stuk zo mooi dat ik het niet over me hart kan verkrijgen om geen foto te maken elk jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, mooie foto's zeg! Het hoort gewoon bij de lente om foto's te maken van bloemen en planten :)
    el-eventh

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's :)

    xx
    www.styleandmetric.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind foto's van bloemen juist heel leuk om te zien, dus van mij mag je lekker doorgaan met shooten haha! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaaaa, bloemen zijn fotogeniek <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, herkenbaar! Mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat herken ik heel erg, mooie foto's ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, herkenbaar! Ik doe het ook ieder jaar weer :) Wat is die eerste foto ook mooi!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lekker foto's blijven maken van bloemen! Planten zijn gewoon te mooi om niet vast te leggen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha, bloemen ZIJN gewoon mooi! En het geeft maar weer aan dat alles weer begint te leven. Ja, ook wij komen eindelijk eens de wereld verkennen en komen langzaam uit onze winterhol! Heerlijk al die middagen in de tuin!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kan nooit genoeg hebben van zulke mooie plaatjes van bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Niet eens zo'n gek idee om je hele kamer ermee behangen! ;)
    Vind vooral die witte errug mooi...

    WITH LOVE,
    MARJOLEIN | NEVER TOO POLISHED.COM

    WIN A PAIR OF SNEAKERS AND ENTER MY GIVE AWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw super mooi, leuke blog ook.
    En je bent echt een mooi meisje.
    Liefs, Mi-lou

    http://ourphotographycrew.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie foto's! Ik fotografeer ook graag bloemetjes :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Pfoe, mijn planten komen vergeleken met jouw planten chronisch aandacht te kort. Verder vind ik je foto's wel heel mooi, vooral de eerste. Licht en rustig.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gurl, ik zeg.. maak die foto's gewoon hoor! Schitterende pictures, gewoon zo puur en ontzettend mooi van kwaliteit. Enorm scherp en echt gewoon.. it's art.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gewoon doorgaan, de foto's zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haha ik maak ook altijd foto's van bloemen enzo haha! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Bloemen in bloei zijn te mooi om zomaar aan je voorbij te laten gaan!

    x Krizia

    Shark Attack - Fashion Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja bloeeeemen zijn mooi haha. Luff je foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, wat een mooie foto's! Ik heb mezelf dit jaar ook niet kunnen tegenhouden haha! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hele erge mooie foto's! Zodra de zon begint te schijnen, kan ik het vaak ook niet meer laten haha :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.