SALE - WISHING & SHOPPING

6/15/2013 Pixels By Emilia 31 Comments


Items from Topshop, AsoseBay and Nelly

English: Oops, I did it again. Right after I got my salary, I got an e-mail saying 'sale!!!' and I couldn't stop myself from clicking that link. I made a wish list of my favorite items and I already clicked some of these pieces home. Can you guess what I ordered?
And now I'm going to clean out my closet to make sure there's enough space in it when this stuff gets delivered. I might put some of my old clothes for sale, I'll keep you posted about that!

Nederlands: Oeps, ik heb weer gewebshopt. Vlak nadat mijn loon was gestort, kreeg ik een mailtje over de uitverkoop en toen kon ik mezelf niet meer tegenhouden. Ik heb voor mezelf even een verlanglijstje gemaakt én ik heb al wat besteld. Kan je raden welke items er onderweg zijn?
En nu is het tijd om mijn kledingkast uit te zoeken, zodat de spullen er allemaal inpassen zodra ze bezorgd worden. Misschien kan ik dit weekend zelfs mijn marktplaatsaccount nog even updaten, ik zal het weer laten weten als ik wat kleding te koop heb gezet!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

31 opmerkingen:

  1. Wat een leuke items! Vooral die armband (dat is het toch?) vind ik tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah, heerlijke items heb je geshopt! Love de horloge, it's so classy en modern at the same time. :) De broek is echt awesome van kleur, ook omdat alles een beetje op elkaar aansluit. I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, leuke items! De laarsjes vind ik heel mooi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke dingen heb je in je moodboard verwerkt! Ik denk dat je het shirtje, de tas, en de schoenen hebt besteld! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet niet waarom, maar dat horloge is echt Emilia. Ik gok op de ketting, de laarsjes, het shirtje en de broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind eigenlijk alles leuk! Ben benieuwd wat je besteld hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke spulletjes! Het mooie is dat je eigenlijk alles wel kunt combineren met elkaar wat je bij elkaar hebt gezocht. Ben benieuwd wat je naar huis hebt geklikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. i understand it's so tempting to buy anything when it says sale all over it, i most certainly do that and i can't help it! love these
    www.marylee31.blogspot.com
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke wishlist! Ik vind vooral de bovenstukken mooi en het horloge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I totally love this shirt! and the shopper <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Everything is very open with a really clear description
    of the challenges. It was definitely informative.
    Your site is very helpful. Many thanks for sharing!

    My site - bet angel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb je ze echt allemaal besteld? Ik vind het horloge het mooiste, die is zo ontzettend gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke items meid!

    xx Mounia
    Www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi, vooral het horloge! En ach met sale maakt het niet uit als je iets meer koopt:P

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke spulletjes ! Ik zag jou vrijdag trouwens op het station in Heerlen haha. Ik wist niet zeker of jij het was, maar las erna op je Twitter dat je je broertje had afgezet op Pinkpop dus het moest jou wel zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super toevallig, daar was ik inderdaad vrijdag! Wat leuk dat je me herkende!

      Verwijderen
    2. Ik 'durfde' je niet aan te spreken want straks was jij het helemaal niet haha, dat zou nogal awkward zijn.

      Verwijderen
  16. Haha oeps weer wat gekocht, herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke items zeg! Vooral dat horloge is erg gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Toch val ik meteen voor de tas & de trui, typisch mij - want wat zijn het amazing items op je lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke items! Ik heb al een paar weken niet geshopt, goed he? :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.