Personal

RANDOM #2 (+ Good news!)

6/26/2013 Pixels By Emilia 34 Comments




English
: I used to make them more often: random posts with some pictures and a little personal update. Well, today I had some pictures to share and some story to tell, so here's another 'random' post!
It's not a long story, don't worry, it's just... I passed the first year of my study! It's not official yet, but I counted all the grades that I got this year and I've got enough points. This week I had to make my last two exams, but even if I failed those I'm good, so yay!
Anyway, what's in the pictures: 1. I think it must be so lovely to have a scooter on sunny days like today! This cute white one isn't mine, unfortunately. / 2. I hadn't eaten popcorn in ages (seriously couldn't remember the last time) but I liked it again! / 3. I was trying to take some pictures of the baby swans when I realized the parents were just as photogenic. Pretty creatures.

Nederlands: Lees verder voor de Nederlandse tekst.
Vroeger maakte ik ze vaker: random posts met een paar foto's en een klein persoonlijk stukje tekst. Vandaag had ik weer een paar foto's om te delen en een verhaal om te vertellen, dus hier is weer een 'random' artikeltje!
Het wordt geen lang verhaal hoor, maak je geen zorgen, maar... Ik heb het eerste jaar van mijn studie gehaald! Het is nog niet officieel, maar ik heb mijn punten bij elkaar opgeteld en ik heb genoeg voldoendes. Deze week heb ik mijn laatste twee tentamens gehad en zelfs als ik die onvoldoende heb gemaakt, ga ik over. Super fijn!
En nu over op de foto's: 1. Het lijkt me heerlijk om een scooter te hebben op zonnige dagen als vandaag! Deze mooie witte is helaas niet van mij. / 2. Ik had al zo lang geen popcorn gegeten dat ik me de laatste keer niet kon herinneren, maar ik vond het weer lekker! / 3. Ik wilde foto's maken van de zwanenjongen, toen ik me bedacht dat de ouders ook heel mooi waren. Prachtige beesten.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

34 opmerkingen:

  1. Wat een leuke random foto's (: ook fijn dat je over gaat wss!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je (waarschijnlijk) over gaat! Zo'n lekker gevoel! & leuke foto's! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. YAYY! Waarschijnlijk ga je dan echt wel over! :D Heerlijk zeg! En zwanen zijn zulke mooie dieren, ze fascineren me altijd wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. yaaay gefeliciteerd Emilia! Ondanks dat het nog niet officieel is moet dat toch wel heeeel goed voelen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's en gefeliciteerd dat je het eerste jaar hebt gehaald!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met het halen van je jaar Emilia! Toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wieeeh, die zwaan (is het een zwaan?!) is tof! En gefeliciteeeerd, lijkt me een heerlijk gevoel! Ik ben nog even aan het strijden voor de laatste puntjes van mijn propedeuse, hoop dat ik die haal!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb een scooter gehad, is inderdaad zo onwijs fijn! :)
    En gefeliciteerd dat je over gaat.

    Liefs,
    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yihaaa, goedzo Emil :D
    En pretty foto's. Ik wil ook een scooter! :( Wij hebben er wel 1 maar ja.. rijbewijs..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! En wow, wat is die foto van de zwaan dichtbij zeg! Ik vind zwanen een beetje eng sinds een zwaan met wapperende vleugels naar een vriendin en mij toe kwam 'rennen' terwijl hij een soort eng geluid maakte, huu.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Ja, zwanen kunnen ook wel heel eng zijn, vooral als ze hun jongen willen beschermen haha. Maar ik was niet zó dichtbij hoor, ik kan gelukkig best ver inzoomen met m'n camera!

      Verwijderen
  11. Gefelicieerd! Goed werk :D
    Wauw die scooter is inderdaad prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd! En wauw die laatste foto is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toen ik good news zag en 't plaatje van de scooter dacht ik: je bent vast geslaagd voor je scooterrijbewijs. Haha, maar dat is niet zo dus. Goed dat je over bent naar het volgende jaar én met genoeg voldoendes, hiep hoera! Super zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Ger! Ik snap je verwarring haha. Ik heb m'n rijbewijs in januari al gehaald! :)
      En dankjewel!

      Verwijderen
  14. Wow, je krijgt zelfs popcorn mooi op de foto! Leuk dat je een volwassen zwaan op de foto zet, weer eens wat anders dan die kleintjes :)
    Lekker he, dat gevoel van vakantie en over zijn naar het volgende jaar?!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super goed! Gefeliciteerd!
    Leuke foto's. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Yaaaay, gefeliciteerd! Damn.. popcorn is nom. :) True, zwanen zijn echt prachtige beesten, helemaal als ze volwassen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd! Nog heel even en dan kun je lekker genieten van je vakantie!
    Wat een leuke foto's heb je gemaakt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie foto's! En natuurlijk van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk, wat goed dat je het hebt gehaald!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie foto's!


    Liefs,
    Hazal
    www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met het halen van je eerste jaar (:
    Ik volg je blog nu, hij is zo mooi!
    Zou je ook eens een kijkje willen nemen op die van mij?
    xx www.ocean-hearts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Congrats met het behalen van je studiejaar! I love popcorn <3.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd dat je (bijna) geslaagd bent voor je eerste jaar!



    www.style-chameleon.com

    WIN A PAIR OF SHOES ON MY BLOG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh jammer, dacht even dat die scooter van jou was! Wel een mooi exemplaar! Gefeliciteerd met het halen van je eerste jaar! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.