Fashion,

OUTFIT / Stare into the sun

6/30/2013 Pixels By Emilia 46 Comments






English
: Yesterday was a busy kind of day. As usual, I had to work in the morning, after that I went to the centre of my little village with my mum (that's were these pictures were taken), and after dinner I had a party at a good friend who I hadn't seen far too long.
I'm not sure what I'll be doing today. I might go to Parkpop (a music festival) or I could watch some series and drink lots of tea. Both sound good to me. Are you having fun plans for today?
Oh and the title of this post... comes from this song from Graffiti6, a band I saw at Parkpop some years ago. I thought this title fitted these pictures perfectly, since I was definitely staring into the sun.

Nederlands: Gisteren was een behoorlijk drukke dag. 's Ochtends moest ik werken, zoals iedere zaterdag, daarna ging ik even met mama naar het dorp (daar hebben we ook deze foto's genomen) en na het avondeten had ik een feestje bij een goede vriendin die ik al ongelofelijk lang niet had gezien.
Wat ik vandaag ga doen, weet ik nog niet zeker. Ik twijfel tussen Parkpop en series kijken met een pot thee. Dat klinkt allebei eigenlijk wel prima. Hebben jullie leuke plannen voor vandaag?
Oh en de titel van deze post... die komt van dit liedje van Graffiti6, een band die ik toevallig een paar jaar terug op Parkpop heb gezien. Ik vond deze titel wel bij de foto's passen, aangezien ik ontzettend met mijn ogen moest knijpen tegen de zon.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

46 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfit! En wat was het bij jou mooi weer gisteren! Ik ben dit weekend aan het verhuizen dus ga nog even schoonmaken en vanmiddag nog wat spullen bij mijn ouders halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige outfit! Echt heel mooi gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke outfit zeg! Ik hou van je tas en schoenen.
    En nu heb ik Stare into the sun van Graffiti6 in mijn hoofd. ;)
    Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooi outfit! Classy! :) Ik heb eigenlijk niet echt plannen voor vandaag, beetje mijn kamer opruimen ofzo haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke schoenen! Waar komen ze vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die laarsjes met die broek zijn mooi zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit1 En ik vind Graffiti6 nog steeds leuk haha, heb ze vorig jaar (of misschien zelfs wel het jaar daarvoor..) ook live gezien en ik werd er blij van :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke outfit weer Emilia! Je blazer is echt mooi en I loooove je laarsjes, die zijn echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi jasje! Ik ga vandaag niet veel doen, het waait nogal wat erg jammer is. Denk dat ik mijn kledingkast maar is helemaal ga ordenen haha! Fijne zondag! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie outfit! Je laarsjes zijn echt super leuk :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind de titel leuk, sowieso een beetje aparte dingen in een titel trekken meteen mijn aandacht. :) Graffiti6, veel over gehoord. Je outfit is weer schitterend, maar ook de omgeving waar je de foto's hebt geschoten. Je past er helemaal in!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie outfit.
    je tasje en schoenen vind ik erg mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke, classy outfit Emilia!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I adore that bag! :)
    Love,
    www.fashionatic.be

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige outfit! Ik vind je jasje echt onwijs mooi. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi, classy tasje! Ik heb dit weekend twee balletvoorstellingen gegeven en ik ben vandaag, na ballet, naar Parkpop geweest :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie look! (: Ik vind je tas super.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super mooie outfit, vooral dat tasje is echt heel erg leuk. Naam ook leuk bedacht trouwens! Ik heb vandaag de hele dag geleerd. Ik ben benieuwd welke keuze je nou uiteindelijk hebt gemaakt. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke look. Ik vind je tas erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooierd! Wat een leuke outfit, staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke schoenen heb je aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een toffe outfit! Staat je goed Emilia :) Leuk, leuk, die band was volgensmij twee jaar geleden op parkpop toch? Ik was toen ook gaan kijken! Ben je uiteindelijk gister nog gegaan? :)

    Liefs,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Reacties
    1. haha ik typte uit gewoonte in het engels, pardon!

      Verwijderen
  25. Wat een leuke outfit, ik vind je tasje echt té leuk! Echt yes ik ben zo blij met je post, ik kon maar niet op de band Graffiti6 en Stare Into The Sun komen en wilde het liedje gebruiken voor een filmpje, dus bedankt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooooh die wijk doet me altijd aan Griekenland denken, heerlijk :)
    Leuke outfit ook. Jullie komen al bijna hierheen, wow! Neem maar niet te veel mee, dan kunnen we hier lekker shoppen :D
    See ya! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Aah ik heb je blog alweer een tijdje niet meer bekeken (weinig blogs uberhaupt) even teruglezen haha. Maar echt een hele mooie outfit! Ik vind je schoentjes echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel erg mooi Emilia, vooral je blazer blijf ik prachtig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Die tasss! Super mooi! Staat heel leuk bij je blazer. X

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hele mooie foto's en die lipstick kleur staat je super. Welke kleur en merk is het eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Amazing look! Your blog is really interesting!
    Would you like to follow each other? :)
    With love, Sofia Silva ♥

    http://goldenfashionworld.blogspot.pt/

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk tasje, heel nice!

    xox

    www.embrace-lace.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.