KEK EARRINGS + EXCLUSIVE DISCOUNT CODE

6/11/2013 Pixels By Emilia 21 Comments



English
: Last week I ordered a present for a friend of mine on a web shop that I'm really enthusiastic about. Since the web store isn't really known yet, I wanted to write a post about it, so that's what I'm doing today. I bet you'll love this store!

Nederlands: Afgelopen week heb ik een cadeautje voor een vriendin besteld op een webshop waar ik heel enthousiast over ben. De shop is nog niet zo bekend, daarom wil ik er een stukje over schrijven. Ik weet zeker dat jullie het een leuke webwinkel vinden!


English: For my friend I ordered the cute earrings you see in the pictures. She's crazy about jewelry with feathers or crosses, so I'm sure she'll love these earrings. And the best part? They're hand made by the owners of the web shop, so she'll never bump into someone with the same earrings!

Nederlands: Het cadeautje dat ik voor die vriendin van mij heb besteld is het setje oorbellen dat je op de foto's ziet. Ze is dol op sieraden met veertjes of kruisjes, dus deze oorbellen vindt ze vast te gek. En helemaal leuk: de oorbellen zijn zelfgemaakt door de eigenaressen van de webwinkel, dus ze zal nooit iemand tegenkomen met dezelfde oorbellen!


English: I ordered these earrings on a Dutch web store called 'KEK Lifestyle'. Their service is just great. They offer free shipping and the package was delivered only one day after I placed the order. And not only do they sell (hand made) jewelry, but they have a big assortment of self made home decoration as well. I love the necklaces they sell (like this one, gorgeous!) and their low prices. These earrings get sold for only €6,95, for example. Yes, this shop is definitely worth checking out!

Nederlands: De webshop waar deze oorbellen vandaan komen, heet 'KEK Lifestyle' en hun service vind ik echt top. Gratis verzending en de dag nadat ik de oorbellen had besteld, had ik ze al in huis. Ze verkopen niet alleen (veel zelfgemaakte) sieraden, maar ook handgemaakte kussens, schilderijen en andere leuke woonaccessoires. Ik ben vooral fan van de grote kettingen (hoe mooi is deze ketting? Gaaf toch!) en de lage prijsjes. Deze oorbellen kosten bijvoorbeeld maar €6,95.
Ja, ik vind deze shop echt een aanrader!


P.S. Voor mijn lezeressen is er nu een kortingscode ingeschakeld! Als je bij het afrekenen de code 'BLOGEMILIA' invoert, dan krijg je 10% korting op je bestelling. De code is precies een maand geldig, dus je kunt er gebruik van maken t/m 11 juli.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

21 opmerkingen:

  1. Leuk cadeautje heb je er gekocht voor je vriendin! Nice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief van je om deze te bestellen voor haar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De ketting van de link is inderdaad heel erg gaaf!
    Ik had er inderdaad nog nooit van gehoord. Hopelijk is je vriendinnetje er blij mee! Vast wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt heel gaaf. Heb gelijk de facebookpagina geliked.

    x

    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke webshop! Die oorbellen zijn echt heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zien er erg tof uit die oorbellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie oorbellen. Leuk ook dat kleurtje. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh ze hebben echt leuke dingetjes! Bedankt voor de tip en kortingscode! Ga zeker iets bestellen binnenkort :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De combinatie vindt ik werkelijk waar echt super! Mooie oorbellen, apart en extra leuk dat ze door de eigenaar zelf gemaakt worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Ziet er echt superleuk uit!

    Xjes Femke

    http://femkesstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De combinatie met het kruisje vind ik tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.