Instagram,

INSTAPOST #12

6/19/2013 Pixels By Emilia 32 Comments

Gotta love coco juice (this one has mango flavor!) / Bites at a press event / On my way to school, I really like cycling

Press opening of the A.B.C. concept store / Bought a new bag, happy me! / Made some huge summer salad

How cute are these little tomatoes!? / Pretty flowers in our backyard / Quick snack: cucumber with salt & pepper

The railway station of Rotterdam is party-proof / Strawberries on the go / Old picture with my best friend and a Thai cook

Instagram: @emiliavd

English: Woohoo, another Instapost. I always like making these, since I think it's fun to browse through old pictures. Okay well, these might not be old, but still it's fun.
Lot's of food photos this time, especially pictures of fruits and vegetables. I guess that's because of the summer heat. I just love myself a big bowl of fruits when it's warm outside. So refreshing!

Nederlands: Hier is weer een nieuwe Instapost! Ik vind het altijd leuk om deze artikeltjes ze maken, omdat het zo grappig is om oude foto's terug te zien. Niet dat deze foto's nou echt oud zijn, maar goed. 
Lekker veel foodfoto's deze keer en dan vooral plaatjes van fruit en groenten. Dat komt door het zomerse weer. Met die hitte kan ik echt genieten van een grote bak vers fruit. Lekker verfrissend!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

32 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik vind foodfoto's ook altijd leuk om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Krijg nu direct trek in aardbeitjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's (:! Die aardbeien zien er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke foto's! Vind vooral de foto van de bloemen prachtig. Ik ga je meteen zoeken op Instagram :D

    X lisa

    www.llittleblonde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Ik ben zelf ook helemaal dol op fruit. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, de laatste foto daar sta je echt op als een baas! Leuke foto´s weer, vooral de food pictures, moehaha! Het is inderdaad leuk om oude foto´s te bekijken. Zelf vind ik de Instagram artikelen ook geweldig om te schrijven, moet altijd lachen om de dingen die voorbij komen. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke foto's :-) Die zomersalade ziet er lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's! Die komkommer ziet er heerlijk uit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te zien! Waar koop jij je kokoswater?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's weer! Yay voor fruit in de zomer <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's! Lekker hoor die salade :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik lees 's ochtends steeds je blog en dan type ik een comment (op mobiel) om dan tot de conclusie te komen dat ik hem niet kan posten. Damn you blogspot! :P
    Dus dan maar nu:
    Die aardbeien zien er heerlijk uit, je komkommerschijfjes liggen vrolijk op dat bord en je tas is fabulous!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind Instagram foto's artikeltjes ook erg leuk om te maken! Hmm wat een foodfoto's, mijn maag gaat ervan rammelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben heel erg benieuwd naar de coco juice!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja ik zag ook al die paars/blauwe lichten bij Beurs, haha. Eigenlijk zouden ze gewoon een feest moeten houden daar, zou best leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuk om te zien! Ben benieuwd of dat cocos water lekker is haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke foto's, die salade ziet er erg lekker uit! En ben ook benieuwd naar dat coco juice!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk om te zien, ook al had ik natuurlijk alles al lang op Instagram voorbij zien komen! En vers fruit met dit weer is inderdaad heeerrrlijk, daar kan ik ook echt van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.