INSTAPOST #11

6/04/2013 Pixels By Emilia 25 Comments

Some summers ago with my brother in Spain / I looove spring! / Can't get enough of mochi (sweet steamed rice balls)

Got my mum some flowers from work / A burger with vegan fish filet, pretty good! / Last week's outfit post

Some super cute kitty in our backyard / My super girly school stuff / I could eat fruits all day

An awesome vegan cookbook / I need summer / Picture from last year, remember this post on my blog?


English: I'm actually crazy busy right now and I shouldn't be blogging at the moment, but I just couldn't stop myself from going online. So, here's a new instapost!
And now I'm gonna get some homework done again. Can't wait for the summer holidays!

Nederlands: Ik ben eigenlijk extreem druk en ik zou ook echt niet moeten bloggen nu, maar ik kon het niet laten. Dus ja, hier is weer een instapost!
En nu moet ik weer snel verder met school. Ik kan niet wachten tot het vakantie is!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

25 opmerkingen:

  1. Leuke foto's, ben je vegatariër?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die rijstbolletjes lijkt me echt lekker, ik ga het echt een keer kopen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke foto's! Ik vind je leren jasje zo leuk en het eten ziet er zoals gewoonlijk weer uit om van te smullen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke foto's! Zulke posts zijn altijd mijn favoriet :)
    el-eventh

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit altijd het leukste onderdeel op blogs! Leuke blog heb je ook, De lay-out vind ik ook lezen. Ik ga je volgen op bloglovin ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes nog met school Emil! You can do it :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's!
    Fruit is zo lekker :D die gestoomde rijst bolletjes lijken me ook yummeh
    Succes met school! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke foto's! Wat schattig die kat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke post en super leuke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah Emilia, wat kan je toch ontzettend goed fotograferen! :) Ik zie ook graag jouw foto's voorbij komen in mijn timeline. :) Love the girly school stuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk leuk! Maar ik als echte dieheart stalker heb natuurlijk al lang alles op Instagram voorbij zien komen *mwuhaha*

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's xx
    www.mystylevillage.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.