Fashion,

DÉJÀ VU

6/18/2013 Pixels By Emilia 27 Comments



English: When I wore this outfit last week and a friend asked me if she could take some pictures for the blog, I suddenly got that 'déjà vu' feeling. I started thinking why and then I realized I already posted this outfit. A year ago! Apparently, my style hasn't really changed during the past year. I still love sleeveless blouses, rolled jeans and basic sandals.

Nederlands: Toen ik deze outfit afgelopen week aanhad en een vriendin me vroeg of ze misschien foto's kon maken voor mijn blog, kreeg ik ineens zo'n 'déjà vu'-gevoel. Toen besefte dat ik deze outfit al een keer gepost had. Een jaar geleden! Grappig om er zo achter te komen dat mijn kledingstijl blijkbaar helemaal niet zo is veranderd het afgelopen jaar. Ik ben nog steeds gek op mouwloze blouses, jeans met opgerolde pijpen en eenvoudige sandaaltjes.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

27 opmerkingen:

  1. İk vind je stijl echt tof! Leuke foto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zit goed geparkeerd als 'bezoeker' haha! Het is een simpele outfit, maar daarom juist zo leuk! But, je stijl is leuk! Daar ligt het vast aan. Daarbij is je blousje ook erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch ook een prachtige vrouw :) Beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar het staat je ook heel erg goed :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is ook een leuke outfit dus niet zo gek dat hij niet zoveel anders is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zucht, jij bent jaloersmakend mooi. :"(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sleeveless blousjes blijven leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie outfit! Ik hou echt van je stijl!
    www.thelooksforless.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het blijft ook een leuke outfit ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is nog steeds een leuke outfit !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, grappig! Staat je wel leuk!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, geweldig joh! Ik vind hem nog steeds een lovely touch hebben, gewoon de nette zwarte tas erbij. Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha wat toevallig! Nog steeds vind ik het een leuke outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie outfit! Wat toevallig dat je 'm al eerder had gepost haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha wat grappig! Ik denk dat mijn stijl binnen 1 jaar ook niet echt veel veranderd is. Het staat je erg mooi, de kleur van je broek is ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fantastisch toch?! Dat betekent alleen maar dat je je thuis voelt in je eigen stijl en je de items goed uitgekozen hebt! ;)

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.